خبرهای داغ
کدخبر: ۲۲۱۵۸
تاریخ خبر:

شبی ۱۵ میلیون تومان، هزینه جای خواب خارجی‌های پرسپولیس

پرسپولیس برای محل اقامت سه بازیکن خارجی‌اش شبی ۱۵ میلیون تومان پرداخت می‌کند.

شبی ۱۵ میلیون تومان، هزینه جای خواب خارجی‌های پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس مدت زیادی است که به یکی از هتل‌های تهران بدهکاری سنگینی دارد و به همین دلیل اعضای این تیم مجبور شده‌اند محل اقامت خود را در شب‌های قبل از مسابقه را تغییر داده و در هتل المپیک که به نوعی زیرمجموعه وزارت ورزش است، اردو بزنند.

اگرچه نزدیکی این هتل به ورزشگاه آزادی نیز با رضایت اوسمار همراه بوده، اما در این میان سه بازیکن خارجی پرسپولیس به خاطر شرایط خوب یکی از هتل‌های تهران ترجیح می‌دهند در این هتل اقامت داشته باشند و این همان هتلی است که این باشگاه بدهی سنگینی به آن داشته و باید به‌زودی پرداختی جدیدی به آنجا داشته باشد تا برای بازیکنان خارجی‌اش مشکلی به وجود نیاید.

عبدالکریم حسن، اوستون اورونوف و وحدت حنانوف بازیکنانی هستند که هر یک در هتل اشاره شده به صورت جداگانه اقامت دارند و طبق پیگیری‌هایی که از این هتل داشتیم هزینه هر شب از اقامت آن‌ها ۵ میلیون تومان است که جمعا ۱۵ میلیون تومان می‌شود.

در این میان نبیل باهویی که در ابتدای فصل به این تیم پیوست و پس از نمایش نه چندان موفقش در نیم فصل از جمع قرمز‌ها جدا شد هم از ابتدای این فصل در همین هتل اقامت داشت که هزینه سنگینی برای باشگاه در بر داشت.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها