خبرهای داغ
کدخبر: ۲۲۴۰۱
تاریخ خبر:

لیست عجیب و غریب تیم ملی؛‌ جوانگرایی یا فرار از انتقادات به سبک قلعه‌نویی؟

در شرایطی امیر قلعه‌نویی فهرست ۲۹ نفره تیم ملی را اعلام کرد که این فهرست عجایب کمی ندارد.

لیست عجیب و غریب تیم ملی؛‌ جوانگرایی یا فرار از انتقادات به سبک قلعه‌نویی؟

امیر قلعه‌نویی در شرایطی فهرست تیم ملی برای دو دیدار برابر ترکمنستان را اعلام کرد که این فهرست عجایب زیادی داشت.

قلعه‌نویی که وعده جوانگرایی داده بود، برای دو دیدار نسبتا آسان احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد، کاپیتان‌های اول و دوم تیم ملی را دعوت نکرده است. همچنین شهریار مغانلو و رضا اسدی، آقای گل‌های لیگ برتر را دعوت نکرده است. این در شرایطی است که سبک بازی این دو همیشه مورد پسند قلعه‌نویی بوده است. علاوه بر این قلعه‌نویی معمولا مدعی نگاه به لیگ داخلی بوده و عدم دعوت از آقای گل‌های لیگ با توجه به ادعاهای پیشین او قابل تامل است. اما در میان دعوت نشده‌ها، شاید عجیب‌ترین مورد روزبه چشمی باشد. چشمی که از او به عنوان کاپیتان بدون بازوبند استقلال یاد می‌شود، از نظر بسیاری از کارشناسان تاثیرگذارترین بازیکن استقلال در فصل جاری در زمینه رهبری تیم و استحکام بخشیدن به ساختار و نظم استقلال است و عدم دعوت او به تیم ملی با توجه به کیفیتی که از خود ارائه می‌دهد یک اتفاق عجیب است.

در میان دعوت شدگان هم حضور آرشا شکوری کمی عجیب به نظر می‌رسد. آرشا شکوری که در تابستان از استقلال به هوادار پیوست در این فصل در هیچ رقابتی به میدان نرفته است و دعوت او به تیم ملی یکی از نکات مورد پرسش اردوی ۲۹ نفره است.

در خط حمله نیز دعوت از جواد آقایی‌پور، سعید سحرخیزان و محمدرضا آزادی عجیب است. مخصوصا که سحرخیزان و آزادی روی هم به اندازه مغانلو یا اسدی در لیگ جاری گل به ثمر نرسانده‌اند و جواد آقایی‌پور هم تنها ۵ گل به ثمر رسانده است.

باید منتظر ماند و دید نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی، در اردوی‌های بعدی هم در فهرست باقی می‌مانند یا با توجه به دو دیدار نسبتا آسان مقابل ترکمنستان و انتقادات گسترده‌ای که در جریان جام آسیا (جام ملت‌های آسیا) درباره میانگین سنی تیم ملی می‌شد، این فهرست صرفا برای کم کردن از میزان انتقادات به عملکرد کادر فنی تیم ملی است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها