خبرهای داغ
کدخبر: ۲۲۹۸۷
تاریخ خبر:

رسمی: بانک ملت مالک آینده پرسپولیس خواهد بود

انتقال مالکیت پرسپولیس به بانک ملت تقریبا نهایی شده است.

رسمی: بانک ملت مالک آینده پرسپولیس خواهد بود

این روزها مدیران استقلال و پرسپولیس در حال برگزاری جلساتی برای دریافت مجوز حرفه‌ای این دو باشگاه هستند و در روزهای آینده تکلیف مالکیت این دو باشگاه مشخص می‌شود. بنا به اطلاعیه فرابورس، ۵۱ درصد سهام پرسپولیس روز ۱۱ فروردین واگذار خواهد شد.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس درباره شرایط این باشگاه و دریافت مجوز حرفه‌ای و همچنین واگذاری توضیح داده است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره جلسه امروز با وزارت در خصوص دریافت مجوز حرفه‌ای گفت: الحمدالله همه موانع برطرف شد و مشکلی نیست. برای ما هم یازدهم فروردین در فرابورس زمان واگذاری است و برای استقلال هم ۲۱ فروردین است. آیتم‌های مالی را باید تا این زمان بارگذاری کنیم و انشاالله مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: آیتم‌های مختلفی دارد که هر کدام زمان متفاوتی دارد. به طور مثال درباره آیتم ورزشگاه باید اردیبهشت بارگذاری شود. موضوع مربوط به استادیوم آزادی و دیگر ورزشگاهی که باید معرفی می‌شد هم حل شده و قراردادها منعقد شده و آماده است. شرکت تجهیز طرح مناسبی را دنبال کرده و با پیمانکار قرارداد بسته و به زودی همه مشکلات استادیوم حل خواهد شد.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به پیگیری خاص وزارت برای حل مشکل دو باشگاه گفت: طی مدت اخیر چهار جلسه داشتیم که خوشبختانه در همه آنها آقای وزیر حضور فعال داشته و پیگیر موضوعات مختلف آن بوده‌اند. همه ارکان وزارت ورزش و شرکت تجهیز، مدیران دو باشگاه و فدراسیون فوتبال و کمیته بین الملل و همچنین مدیران مجوز حرفه‌ای حضور داشتند تا این مساله به طور قطعی حل شود. یک اتحاد و تلاشی وجود دارد تا این مشکلات به طور کامل حل و برطرف شود.

رضا درویش درباره واگذاری سهام باشگاه به بانک ملت گفت: به هرحال خوشبختانه یکی از بهترین بانک‌های ایرانی بانک ملت است. یازدهم مشخص خواهد شد اما به نظرم بانک ملت قطعی و نهایی شده و یازدهم اعلام می‌شود.

وی درباره اینکه با واگذاری سهام آیا تغییراتی در مدیریت باشگاه‌ها هم صورت خواهد گرفت گفت: بله، طبیعتا باید همینطور باشد و آنها سهم بیشتر را در اختیار خواهند داشت.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها