خبرهای داغ
کدخبر: ۲۵۴۷۹
تاریخ خبر:

زنان امکان حضور در دیدار استقلال - نساجی را هم ندارند؟

چرا حضور زنان در دیدار پرسپولیس - نساجی ممنوع شد؟

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران جزئیات ممنوعیت ورود زنان به استادیوم وطنی قائم شهر را بیان کرد.

چرا حضور زنان در دیدار پرسپولیس - نساجی ممنوع شد؟

دیدار حساس و سرنوشت‌ساز نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال کشور قرار است فردا - دوشنبه - در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شود و مقدمات برگزاری این مسابقه از چند روز پیش تا کنون در حال انجام است.

یکی از تصمیم‌های اتخاذ شده برای این مسابقه ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه شهید وطنی است که با تصمیم شورای تأمین و به دلیل مسائل زیرساختی و محدودیت فضای ورزشگاه در نظر گرفته شد.

انتشار خبر ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه شهید وطنی برای دیدار نساجی مقابل پرسپولیس در این هفته و همچنین تقابل این تیم با استقلال در هفته بیست‌وهشتم از روز گذشته در فضای مجازی و صفحات و گروه‌های هواداری در شبکه‌های اجتماعی منجر به بروز انتقاداتی شده و شائبه‌ها و زمزمه‌هایی نیز درباره دلایل این تصمیم شده است.

اما به گفته مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران دلیل این تصمیم از سوی شورای تأمین ارتباطی به حاشیه‌های سکوی بانوان در دیدار پرسپولیس و سپاهان ندارد و صرفا به دلیل برخی مسائل زیرساختی اتخاذ شده است.

مهدی رضی گفت: برای دیدار نساجی و پرسپولیس با توجه به ظرفیت ورزشگاه ۶۰۰ بلیت به هواداران تیم پرسپولیس اختصاص داده شد و با توجه به حساسیت این مسابقه و احتمال بروز تنش بین هواداران تصمیم بر این شد تا ورودی هواداران پرسپولیس جدا باشد. به همین دلیل سکوی ویژه بانوان هوادار نساجی در این مسابقه و دیدار با استقلال به هواداران تیم مهمان اختصاص داده شد.

وی افزود: از طرفی نیز با توجه به فراهم نبودن ورودی و سکوی مجزای دیگر در این ورزشگاه امکان در نظر گرفتن فضای جایگزین برای بانوان هوادار نساجی در این مسابقه فراهم نبود.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران برخی شائبه‌ها و زمزمه‌های مطرح شده در فضای مجازی درباره دلایل اتخاذ این تصمیم را تایید نکرد و گفت: حضور بانوان هوادار نساجی در ورزشگاه شهید وطنی برای این باشگاه و هیئت فوتبال مازندران ارزشمند است و همبستگی فضای اجتماعی قائمشهر در حمایت از تیم نساجی را نشان می‌دهد. اما در این مسابقه به دلیل محدودیت ساختاری ورزشگاه امکان حضور بانوان گرامی هوادار نساجی وجود ندارد.

رضی حتی از در نظر گرفتن برخی محدودیت‌ها برای خبرنگاران نیز خبر داد و با بیان این‌که شرط حضور اصحاب رسانه در دیدار نساجی - پرسپولیس همراه داشتن کارت مکمل است، گفت: حساسیت و اهمیت این مسابقه سبب شده که سازمان لیگ و هیئت فوتبال مازندران نیز تمهیدات ویژه‌ای را برای این دیدار در نظر بگیرند. در همین راستا نیز با هدف نظم‌بخشی بیشتر کارت‌های مکمل با هماهنگی روابط عمومی سازمان لیگ برای این دیدار صادر شده است.

وی افزود: حضور اصحاب رسانه در دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس تهران فقط با همراه داشتن ID کارت رسمی فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و کارت‌های مکمل امکان‌پذیر است.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران: کارت‌های مکمل این دیدار به تنهایی اعتبار ندارند و خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران فقط در صورت در اختیار داشتن ID کارت رسمی فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ سازمان لیگ، مجاز به حضور در ورزشگاه و استفاده از کارت‌های مکمل خواهند بود. با توجه به قوانین و مقررات موجود، اصحاب رسانه‌ای که ID کارت رسمی و کارت‌های مکمل این دیدار را در اختیار ندارند، از حضور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر جداً خودداری کنند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها