فدراسیونی پر از تناقض: کمیته اخلاق حرف‌های هاشمی‌نسب را لب‌خوانی کرد، فریادهای بیرانوند و حامد لک را نشنید

در حالی مهدی هاشمی‌نسب به کمیته اخلاق احضار شده است که در موارد مشابه ارکان قضایی فدراسیون فوتبال تصمیم به ندیدن گرفته بودند.

کد خبر: ۱۴۸
فدراسیونی پر از تناقض: کمیته اخلاق حرف‌های هاشمی‌نسب را لب‌خوانی کرد، فریادهای بیرانوند و حامد لک را نشنید

پیش از آغاز دیدار استقلال - ذوب آهن و زمانی که بازیکنان استقلال در حال گرم کردن بودند، مهدی هاشمی‌نسب سرمربی استقلال با اعلام نتیجه دیدار پرسپولیس و پیروزی این تیم، به تهییج بازیکنان استقلال پرداخت. بنا به ویدئو منتشره از این صحنه که اتفاقا خیلی هم واضح نیست، مهدی هاشمی‌نسب هنگام اعلام نتیجه به بازیکنان استقلال و تلاش برای تحت تاثیر قراردادن آن‌ها، کلماتی توهین‌آمیز خطاب به پرسپولیس بیان کرده. کلماتی که در ویدئو منتشره شنیده نمی‌شود و در لب‌خوانی هم به روشنی مشخص نیست مهدی هاشمی‌نسب چه گفته است. همین ویدئو دلیلی شد که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هاشمی‌نسب را احضار کند.

حساسیت اعضای این رکن قضایی فدراسیون در برخورد با کلماتی که نه شنیده و نه حتی به درستی قابل لب خوانی است قابل تقدیر است، اما مرور برخوردهای که قبلا صورت نگرفته است، نشان می‌دهد که فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی آن کم تناقض ندارند.

هنوز ویدئوی منتشره از علیرضا بیرانوند در داربی پایتخت فراموش نشده که در آن دروازه‌بان پرسپولیس رفتار بسیار پرخاشگرانه‌ای با توپ جمع کن پشت دروازه داشت و این رفتار به سبکی بود که حتی دقایقی جو استادیوم را هم متشنج کرد. یا هنوز ویدئویی از رکیک‌ترین حرف‌ها و تهدیدهای حامد لک (دروازه‌بان سابق پرسپولیس) خطاب به توپ جمع تبریزی در خاطر هواداران فوتبال است که در نهایت با یک جلسه محرومیت تعلیقی ماجرا به پایان رسید.

کنار هم گذاشتن آن برخوردها و این احضار نشان می‌دهد که ارکان قضایی فدراسیون نه تنها در برخی اتفاقات ثبات رویه ندارند، بلکه احضارها و آرا در برخی مواقع به موضوعاتی ربط دارد که در این سال‌ها برخی باشگاه‌ها، مربیان، بازیکنان و هوادارها از آن به عنوان نگاه رنگی به نفع یک تیم خاص نام می‌برند.

نظرات شما
  • محمود

    خب بعضی وقت وقتی صدا زیاد بلند باشه انسان متوجه نمی شود فقط فکر کن جاشون اگر عوض میشد چکار میکردند

دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    پربحث‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها