کدخبر: ۴۰۲۰
تاریخ خبر:

ابلاغیه جدید کمیته انضباطی برای ساپینتو

در پی اتفاقات امروز بازی استقلال و پیکان و اظهارات ریکاردو ساپینتو در کنفرانس مطبوعاتی، کمیته انضباطی برای سرمربی استقلال ابلاغیه صادر کرد.

ابلاغیه جدید کمیته انضباطی برای ساپینتو

در جریان بازی امروز تیم‌های استقلال و پیکان که با نتیجه ۲ - ۰ به نفع استقلال به پایان رسید، بین نیمکت دو تیم درگیری‌ای لفظی پیش آمد و مجتبی حسینی الفاظ زشتی را خطاب به نیمکت استقلال به کار برد. پس از این اتفاق ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال در کنفرانس مطبوعاتی نسبت به این اتفاقات واکنش نشان داد و گفت: «من منتظرم که این مسائل تمام شود. زمانی که تیم حریف عقب می‌افتد دنبال بهانه‌ای هست که تیم ما را تحریک کند. برخی‌ از مربیان رفتار مناسبی ندارند و احترام نمی‌گذارند. هم سرمربی تیم حریف و هم نیمکت مقابل از فوتبال چیزی نمی‌دانند و نمی‌خواهند به تیم خود کمک کنند. قبلا هم این موضوع را گفته‌ام. این تصاویری که از بازی تیمم منتشر می‌شود، در کشورم از من سوال می‌شود که چه اتفاقی افتاده است؟ در هر بازی این چنین حواشی داریم. هر بازی کارت زرد و قرمز داریم و این اصلا خوب نیست. اینجا بازیکنان با استعدادی حضور دارند و این فوتبال مقررات و قوانین زیادی برای این‌گونه رفتارها می‌خواهد. چون همه ما حرفه‌ای هستیم و بهترین خود را سعی می‌کنیم انجام دهیم اما با قوانین. صحبت با داور برای این که توپی خطا است یا نه عادی است اما نمی‌توان به سمت دیگه‌ای فوتبال را پیش ببریم. قابل باور نیست. امیدوارم فدراسیون برای همیشه قوانین سختگیرانه‌ای بر این‌گونه رفتارها بگذارد و جریمه هم کند.»

در پی این اظهارات، کمیته انضباطی ابلاغیه جدیدی برای سرمربی استقلال صادر کرد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال در پی تخلف صورت گرفته از سوی ریکاردو ساپینتو،سرمربی تیم استقلال مبنی بر عدم رعایت ماده ۷۱ مقررات انضباطی و اظهارات توهین آمیز پس از دیدار مقابل پیکان، ابلاغ می شود که نامبرده ظرف مهلت ۴۸ ساعت دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها