خبرهای داغ
کدخبر: ۴۶۷۷
تاریخ خبر:

واکنش کنایه‌آمیز کریم بنزما به لیونل مسی

انتخاب لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۲۲ موجب واکنش‌های بسیاری شد.

واکنش کنایه‌آمیز کریم بنزما به لیونل مسی

اهدای جایزه بهترین بازیکن سال به لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاریس که در جام جهانی ۲۰۲۲ موفق به کسب قهرمانی شد، واکنش‌های بسیاری را بوجود آورد و عده اعتقاد داشتند که افتخارات بنزما در طول این سال بیشتر از این بازیکن بوده و تصمیم فیفا در برگزاری این مراسم پس از پایان جام جهانی باعث شده که چنین انتخابی صورت بگیرد. 

بسیاری از هواداران رئال مادرید و همچنان هواداران فرانسوی بنزما در چند روز گذشته نسبت به انتخاب مسی اعتراض کرده بودند و به نظر می‌رسید که نظر خود این بازیکن هم چندان با آنها متفاوت نیست. 

بنزما شب گذشته پستی را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد که از صفحه یکی از هوادارانش بود و به افتخارات متعدد او در طول سال ۲۰۲۲ اشاره کرده بود. 

از جمله این افتخارات می‌توان به ۶۳ گل زده، ۲۱ پاس گل، قهرمانی لیگ ملت‌های اروپا، قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانی لالیگا، قهرمانی سوپرجام اسپانیا، قهرمانی سوپرجام اروپا، قهرمانی جام جهانی باشگاه‌ها، بهترین گلزن لالیگا و لیگ قهرمانان، توپ طلا، بهترین بازیکن اروپا، بهترین بازیکن لیگ قهرمانان، بهترین بازیکن لالیگا و بهترین بازیکن دنبال به انتخاب گلوب ساکر اشاره کرد.

واکنش کنایه‌آمیز کریم بنزما به لیونل مسی

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها