خبرهای داغ
کدخبر: ۵۰۴۱
تاریخ خبر:

ترکیب پرسپولیس و سپاهان اعلام شد

پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

ترکیب پرسپولیس و سپاهان اعلام شد

در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر و از ساعت ۱۶:۴۵ تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی به مصاف همدیگر خواهند رفت.

سپاهان و پرسپولیس با یک امتیاز در رتبه‌های اول و دوم لیگ قرار دارند و برنده این دیدار ۶ امتیازی گام بلندی به سمت قهرمانی لیگ برتر بر خواهد داشت. علاوه بر این دو تیم، استقلال هم که با ۳ امتیاز اختلاف در رتبه سوم جدول قرار دارد، نگاه ویژه‌ای به این دیدار خواهد داشت.

پرسپولیس و سپاهان در فصل جاری فوتبال، یک بار در لیگ برتر به مصاف همدیگر رفته‌اند که در اصفهان دو تیم به نتیجه صفر بر صفر رسیدند. همچین در جام حذفی هم پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که در آن بازی سپاهان با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل پرسپولیس شکست خورد.

علاوه بر امتیازات این بازی، نتیجه تقابل رودررو این دو تیم در انتهای فصل هم برای دو تیم حائز اهمیت خواهد بود. چرا که در صورت تساوی امتیازات، نتیجه تقابل رودررو معیار رتبه‌بندی تیم‌ها خواهد بود. به همین دلیل برخی از تحلیگران این بازی را فراتر از یک تقابل ۶ امتیازی تفسیر می‌کنند.

برای این بازی حساس، یحیی گلمحمدی، سرمربی پرسپولیس، تیمش را با ترکیب علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، کنال کامیابی‌نیا، وحید امیری، محمد عمری، پریرا به زمین می‌فرستد.

در طرف مقابل، ژوزه مورایس پرتغالی هم با ترکیب پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، مسعود ریگی، جلال علی‌محمدی، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو این دیدار را آغاز خواهد کرد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها