خبرهای داغ
کدخبر: ۵۲۱۵
تاریخ خبر:

مسی در ریاض؛ جزئیات قرارداد لیونل مسی و الهلال

عربستانی‌ها به دنبال تغییر قوانین مالی این کشور هستند تا بتوانند دستمزد نجومی لیونل مسی را پرداخت کنند و این بازیکن هم مانند کریستیانو رونالدو به این کشور برود.

مسی در ریاض؛ جزئیات قرارداد لیونل مسی و الهلال

پس از حضور کریستیانو رونالدو در عربستا، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره حضور لیونل مسی، دیگر فوق ستاره فوتبال دنیا در عربستان زده شده بود. بر همین اساس، برخی گزارش‌ها حاکی از تلاش تصمیم‌گیران عربستانی برای تغییر قوانین مالی این کشور است تا مسی تا رقمی نجومی بتواند به عربستان بیاید.

الهلال که به دنبال راضی کردن مسی برای حضور در این تیم است، در زمستان از نقل و انتقالات محروم بود اما این محرومیت در تابستان لغو خواهد شد. الهلال یکی از قدیمی ترین باشگاه های عربستان است که در فینال جام باشگاه های جهان نیز به مصاف رئال مادرید رفت. خورخه پدر مسی سه شنبه به ریاض سفر کرده بود و همین مسئله شایعات را افزایش داد. برخی دلیل این سفر را مسائل تبلیغاتی می دانند.

مسی قراردادش را با پی اس جی تمدید نکرده و در تابستان به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد. مبلغ پیشنهادی الهلال به مسی، دستمزد سالانه ۲۲۰ میلیون یورو است که او را جدا از قراردادش تبدیل به یکی از نمادهای تبلیغاتی برای کشور عربستان خواهد کرد.

دوئل رونالدو و مسی به جذابیت های لیگ عربستان اضافه خواهد کرد و نگاه ها را بیشتر به فوتبال این کشور جلب می کند. عربستانی ها می‌خواهند میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ را کسب کنند و برای این کار به پیشبرد مسائل تبلیغاتی خود نیاز دارند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها