خبرهای داغ
کدخبر: ۵۴۱۴
تاریخ خبر:

تشنج و حواشی در رختکن پرسپولیس بعد از باخت به سپاهان لو رفت!

پس از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان در آخرین بازی سرخ‌پوشان در سال ۱۴۰۱ در رختکن این تیم حواشی به وجود آمد.

تشنج و حواشی در رختکن پرسپولیس بعد از باخت به سپاهان لو رفت!

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار خود در سال ۱۴۰۱ در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان رفت، اما در حالی که نزدیک به ۵۰ دقیقه به دلیل اخراج پریرا این تیم ۱۰ نفره شده بود در نهایت در آخرین لحظات بازی دروازه این تیم باز شد تا سپاهان علاوه بر برد در این بازی حساس، صدرنشینی در جدول رده‌بندی لیگ برتر را تثبیت کند.

شکست تلخ پرسپولیس در این بازی و فاصله با تیم صدرنشین در جدول، اما فقط کام پرسپولیسی‌ها را تلخ نکرد بلکه اتفاقاتی در رختکن این تیم رخ داد که باعث شد برای لحظاتی رختکن سرخ پوشان متشنج شود.

زمانی که بازیکنان پرسپولیس به رختکن رفتند علیرضا بیرانوند دروازه‌بان این تیم به پرداخت نشدن پاداش‌های این تیم واکنش نشان داد و از مسؤولان پرسپولیس گله کرد. بیرانوند در حضور یکی از مسؤولان باشگاه دلیل باخت پرسپولیس به سپاهان را پرداخت نشدن پاداش‌های این تیم عنوان کرده بود و اعتقاد داشت که، چون پاداش‌ها پرداخت نشده بازیکنان از نظر روحی شرایط خوبی نداشتند و به سپاهان باختند!

این قائله در رختکن به پایان رسید، اما نکته جالب توجه اقدام باشگاه پرسپولیس بود که فردای شکست مقابل سپاهان به حساب هر بازیکن ۳۰ میلیون تومان به عنوان پاداش واریز کرد.

مدیران پرسپولیس پاداش دو برد مقابل تراکتور و نفت مسجدسلیمان را به حساب سرخ‌پوشان واریز کردند تا آن‌ها پس از شکست مقابل سپاهان و در آستان نوروز پاداش دو برد اخیر خود را دریافت کنند!

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها