خبرهای داغ
کدخبر: ۵۴۵۶
تاریخ خبر:

مدیران استقلال در بی‌عملی مطلق

استقلال در آستانه حذف از آسیا و محرومیت نقل و انتقالاتی

در حالی که استقلال فقط تا ده فروردین فرصت دارد که بدهی‌های خود را تسویه کند و مجوز حرفه‌ای جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا بگیرد، به نظر می‌رسد با توجه به عملکرد مدیران استقلال این اتفاق نیوفتد.

استقلال در آستانه حذف از آسیا و محرومیت نقل و انتقالاتی

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال با وعده‌های بزرگ و بعضا خنده‌دار آمد. وعده پرداخت بدهی‌های استقلال را داد و از جذب بازیکن‌های بزرگ خبر داد، اما تا به نظر امروز تنها خروجی قابل ملموس تیم مدیریت استقلال حضور در انواع و اقسام برنامه‌های تلویزیونی بوده است. بررسی کانال‌ها و رسانه‌های هواداری استقلال نشان می‌دهد که حنای علی فتح‌الله‌زاده چنان بی‌رنگ شده است که وعده‌های پوچ و تکراری او چیزی جز عصبانیت برای هواداران این تیم نداشته است. موضوعی که پس از اعتراض علنی ساپینتو در آخرین کنفرانس مطبوعاتی قبل از تعطیلات لیگ و در قضیه اعتصاب بازیکن‌ها در پیش از نوروز و برخورد انضباطی با عارف غلامی و عملکرد عجیب و غیرحرفه‌ای باشگاه در روش اطلاع رسانی این موضوع را به اوج خود رساند و نه تنها باعث عصبانیت هواداران استقلال شد، بلکه بازیکن‌ها هم با حمایت دسته‌جمعی از عارف غلامی، به نوعی در مقابل رفتار غیرحرفه‌ای باشگاه موضع گرفتند.

حالا بنا بر اخباری غیررسمی به نظر می‌رسد مدیران استقلال از پرداخت بدهی استراماچونی ناامید شده‌اند. بدهی‌ای که اگر تا ۱۰ فروردین پرداخت نشود، استقلال موفق به کسب مجوز حرفه‌ای نمی‌شود و از لیگ قهرمانان آسیا حذف می‌شود. باید منتظر ماند و دید تا موعد مقرر معجزه‌ای اتفاق می‌افتد و بدهی استراماچونی پرداخت می‌شود یا استقلال از آسیا حذف و یک پنجره نقل و انتقالاتی محروم می‌شود. اتفاقی که قطعا هواداران استقلال را بیش از قبل در مقابل مدیران این تیم قرار می‌دهد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها