کدخبر: ۵۶۲۷
تاریخ خبر:

صحبت‌های جنجالی جورجینا درباره ماه رمضان و عربستان

از جورجینا در مورد تجربه تماشای بیابان عربستان سوال پرسیده شد و او گفت: «من بسیار خوشحالم که توانستم با این بهشت روی زمین ارتباط برقرار کنم. قدرت و جادویی که در بیابان عربستان است باورنکردنی است.»

صحبت‌های جنجالی جورجینا درباره ماه رمضان و عربستان

جورجینا رودریگس در ویدئویی تبلیغاتی که به تازگی در اینستاگرامش پست کرده، در مورد تجربه زندگی در عربستان و ماه رمضان صحبت کرده است.

جورجینا رودریگس، مدل اسپانیایی و شریک زندگی کریستیانو رونالدو، گفت که از زندگی در عربستان سعودی احساس امنیت می‌کند. ۱۱ هفته از زمانی که کریستیانو رونالدو وارد تیم النصر شده می‌گذرد و فوق‌ستاره پرتغالی به همراه جورجینا و فرزندانش به ریاض نقل مکان کرد.

جورجینا به گفته خودش کاملاً با زندگی جدید خود در عربستان خو گرفته و از تپه‌های شنی، میهمان‌نوازی عرب‌ها و فرهنگ خاورمیانه لذت می‌برد. او اغلب در رویدادهای مهم شرکت می‌کند و به تازگی با برند عطر عربستانی «لاورن» شروع به همکاری کرده است. جورجینا با منتشر کردن ویدئویی تبلیغاتی در اینستاگرام، به برخی از سؤالات درباره زندگی جدید خود در عربستان پاسخ می‌دهد.

او با گفتن «سلام من جورجینا هستم» خود را در ویدئو معرفی می‌کند و به سوالی در مورد اینکه چه چیزی در فرهنگ عرب را بیشتر دوست دارد، اینگونه پاسخ می‌دهد: «من در این کشور احساس امنیت می‌کنم و ارزش‌های خانوادگی آنها را تحسین می‌کنم.»

از جورجینا در مورد تجربه تماشای بیابان عربستان سوال پرسیده شد و او گفت: «من بسیار خوشحالم که توانستم با این بهشت روی زمین ارتباط برقرار کنم. قدرت و جادویی که در بیابان عربستان است باورنکردنی است.» جورجینا همچنین گفت که از تجربه ماه رمضان در عربستان سعودی هیجان‌زده است: «تجربه ماه رمضان در سرزمین اصلی‌اش بسیار برایم خاص است.»

جورجینا زیر ویدئو نوشت: «خوشحالم که با بهترین برند عطر عربستان سعودی، لاورن، همکاری می‌کنم.»

منبع: خبر ورزشی
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها