خبرهای داغ
کدخبر: ۵۸۰۲
تاریخ خبر:

پاسخ تند روزبه چشمی به صحبت‌های فتح‌الله‌زاده!

هافبک ملی‌پوش استقلال واکنش تندی نسبت به اظهارات مدیرعامل این باشگاه داشت.

پاسخ تند روزبه چشمی به صحبت‌های فتح‌الله‌زاده!

علی فتح‌الله‌زاده در بخشی از گفت‌وگوی زنده خود با برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر عنوان کرد روزبه چشمی در این فصل عنوان کرده «اگر پول نگیرم، بازی نمی‌کنم» و به همین دلیل مجبور شده به او ۲ میلیارد و نیم چک از طریق یک شخص بدهد که البته مدیرعامل باشگاه استقلال دقایقی بعد و پس از واکنش چشمی، حرف خود را پس گرفت و تاکید داشت روزبه چنین حرفی نزده است.

روزبه چشمی که از اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال ناراحت بود، در مصاحبه تلفنی با این برنامه عنوان کرد: «پولی که آقای فتح‌الله‌زاده می‌گوید حدودا برای ۴-۳ ماه قبل بود که البته باید دو، سه ماه قبل‌تر آن را پرداخت می‌کرد، اما با تاخیر چند ماهه و با پرداخت چک این کار را در زمان جام جهانی انجام داد و نمی‌گویم این مبلغ را دریافت نکردم.»

او ادامه داد: «اما اینکه آقای فتح‌الله‌زاده می‌گوید روزبه گفته پول نگیرم بازی نمی‌کنم، برای من جای سوال دارد، چراکه نه فقط الان، بلکه در ۸-۷ سال حضورم در استقلال، یک نفر نمی‌تواند حرف، پیام یا صدایی از من بیاورد که بگویم اگر پول ندهید، بازی نمی‌کنم.»

کاپیتان دوم استقلال به مشکلات عجیب پیش آمده پیرامون این باشگاه نیز اشاره کرد و افزود: «یک افتضاحی در باشگاه استقلال به وجود آمده که قابل گفتن نیست. به جای اینکه بیاییم این مسائل را درست کنیم، چنین حرف‌هایی می‌زنیم. ما بجای درست کردن مشکلات استقلال، بازهم به دنبال خراب کردن و قرار دادن بازیکنان مقابل هواداران یا بازیکنان برابر یکدیگر هستیم. آقایان! این راهش نیست.»

چشمی درباره پرداخت نشدن مبلغ شکایت استراماچونی از استقلال ابراز کرد: «همان زمان که استرا رفت، با یک مبلغ خیلی ناچیز این مشکل حل می‌شد ولی مدیران باشگاه از آن زمان تا به امروز پول را پرداخت نکردند تا به یک مبلغ خیلی سنگین برسد و آقای فتح‌الله‌زاده بگوید نه من و نه هیچ‌کس دیگر نمی‌تواند آن را پرداخت کند.»

او اضافه کرد: «اگر همان موقع پول استرا را می‌دادند، این افتضاح به بار نمی‌آمد. این افتضاح را نه فقط یک نفر، بلکه خیلی‌ها به بار آوردند و تمام مدیران فعلی و قبلی باید پاسخگوی این مسئله باشند که چرا کار به اینجا رسیده است.»

این ملی‌پوش آبی‌ها یادآور شد: «استقلال با آن کیفیت و نتایج به قهرمانی در لیگ برتر رسید و انگیزه داشت تا در آسیا یک نتیجه خوب بگیرد، اما بازهم باید بنشیند و از خانه بازی‌های لیگ قهرمانان را نگاه کند. برای چه چیزی؟ یک بازیکن و تیم باید تا چه حد درگیر این مسائل باشد؟»

چشمی با اشاره به تلاش بی‌فایده مدیران باشگاه استقلال طی سالیان اخیر گفت: «وقتی تلاش شما بی‌ثمر باشد، چه فایده‌ای برای تیم دارد؟ مگر شما پول استراماچونی را پرداخت کردید؟ حالا هر چقدر شما بیایید و بگویید ما تلاش کردیم؛ نتیجه چه شد؟ مثل این می‌ماند که ما بازیکنان در بازی‌ها ببازیم ولی بگوییم تلاش کردیم. به چه درد هواداران می‌خورد؟ تلاش ما زمانی نتیجه می‌دهد که برنده شویم. اینکه فقط صرفا تلاش کنم ولی هیچ مشکلی حل نشود، بی‌فایده است.»

او ادامه داد: «آن زمانی بدتر می‌شود که ما بجای درست کردن این مشکلات، بازهم به دنبال مسائل دیگر هستیم. من واقعا از حرف آقای فتح‌الله‌زاده تعجب می‌کنم.»

فتح‌الله‌زاده: روزبه عزیز! فقط شما را مثال زدم

علی فتح‌الله‌زاده پس از شنیدن گلایه  و ناراحتی شدید چشمی از اظهار نظری که داشته، عنوان کرد: «آقا روزبه عزیز، احتمالا یک نفر به شما زنگ زده است. من نگفتم آقای روزبه چشمی پول اضافه و زیادی گرفته یا بازی نمی‌کند. من گفتم اگر به یک بازیکن پول ندهید، برای تیم بازی نمی‌کند. شما را نگفتم، گفتم هر بازیکنی. شما اگر تا آخر سال پول نگیرید، بازی می‌کنید؟ زندگی دارید دیگر.»

چشمی: مگر همه کارها را طبق روال انجام دادید؟

روزبه چشمی نیز در همین لحظه به این شکل صحبت‌های مدیرعامل باشگاه استقلال را پاسخ داد: «این مشکل را همه دارند و حرف شما درست است ولی مگر تا الان که بچه‌ها آمدند و بازی کردند، همه چیز طبق روال و قراردادها انجام شده است؟ خیلی‌ها پول نگرفتند.»

فتح‌الله‌زاده: پول نداشتیم به روزبه بدهیم

فتح‌الله‌زاده مجددا به میان حرف‌های چشمی آمد و گفت: «بنده نگفتم آقای چشمی اگر پول نگیرد، بازی نمی‌کند. من گفتم این پول را به روزبه دادم و فقط خواستم مثال بزنم. گفتم روزبه باید پولش را می‌گرفته و سه ماه هم دیر دریافت کرده. من هم پول نداشتم به شما بدهم. بحث این بود که از دیگران پول گرفتیم و به شما دادیم. ما در این برنامه گفتیم به روزبه اعلام کردیم چک را از آقای کعبی بگیرید و ما بعدا به ایشان پول می‌دهیم. بحث ما شما به‌عنوان بازیکن نبودید. شما همیشه جزو بازیکنانی بودید که ایستادید و به من هم کمک کردید.»

چشمی: فقط بخاطر هواداران بازی کردیم

روزبه چشمی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: «بازیکنانِ امسال در میان خیلی از مشکلات و اتفاقات که گریبانگیرش بودیم، فقط برای یک چیز بازی کردند؛ آن هم ارتباطِ بین خودشان و هواداران و تعهدی که نسبت به آنها دادند، وگرنه خیلی زودتر از این‌ها شیرازه تیمش ما از هم می‌پاچید. تک تک بازیکنان ما همین بودند.»

فتح‌الله‌زاده: به ۱۰ نفر بالای ۷۰ درصد دادیم!

مدیرعامل باشگاه استقلال مجددا صحبت‌های چشمی را قطع کرد و خطاب به میثاقی عنوان کرد «ما باید تا الان چند درصد از قراردادها را پرداخت کنیم؟ ۵۵ درصد واریزی داشتیم که البته ۱۰ نفر از بازیکنان ما بالای ۷۰ درصد دریافتی داشته‌اند.»

چشمی: مشکل بزرگی در حساب کردن درصدها داریم

هافبک ملی‌پوش استقلال توضیحی درباره نحوه پرداخت قراردادهایشان داشت و اظهار کرد: «من یک توضیحی درباره درصدها بدهم و نمی‌خواهم در این مسائل ریز شوم. تک تک ما بازیکنان، امسال مشکل عجیبی با درصد قراردادها داریم چون باشگاه و بازیکنان، هر کدام به یک شکل محاسبه می‌کنند و آقای فتح‌الله‌زاده نیز این موضوع را می‌داند. چند بار هم که جلسه داشتیم، این مشکل بود و هنوز هم پابرجاست. خواهش می‌کنم از دید آقای فتح‌الله‌زاده نبینید. پارسال این مشکلات نبود و در این فصل به وجود آمد. بحث درصدها به این شکل که آقای فتح‌الله‌زاده گفته‌اند، نیست و ما بازیکنان اصلا این موضوع را قبول نکردیم.»

او اضافه کرد: «یک دلخوشی بازیکنان و هواداران دارند که با دلخوشی ما این کارها را نکنید. این نمی‌شود که هر سال در سرما و گرما بازیکنان کار کنند و با مصدومیت به زمین بروند و نتیجه بگیرند، ولی فصل بعد کارشان به اما و اگر بکشد و مدام صحبت از کسر امتیاز، حذف از آسیا و ... باشد. اگر دنبال فوتبال و بازیکن حرفه‌ای هستیم، باید بیرون فوتبال و مدیریت‌هایمان هم حرفه‌ای باشد تا هر سال بازیکنان استرس این موضوع را نکشند.»

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها