خبرهای داغ
کدخبر: ۶۰۷۳
تاریخ خبر:

هشتک‌های جنجالی علیه عادل فردوسی‌پور و مصاحبه خبرساز!

فت وگوی اخیر عادل فردوسی پور با علیرضا جهانبخش بازتاب زیادی داشته است.

هشتک‌های جنجالی علیه عادل فردوسی‌پور و مصاحبه خبرساز!

عادل فردوسی‌پور بعد از وقفه‌ای تقریبا ۷ ماهه دوباره گفتگو‌های ویدیویی‌اش را از سر گرفته و این بار به سراغ علیرضا جهانبخش یکی از کاپیتان‌های تیم ملی ایران رفته است. بهانه این گفتگو اتفاقات رخ داده حول تیم ملی در جام جهانی بود.

در همین گفتگو عادل فردوسی‌پور انتقادات تندوتیزی از رفتار بازیکنان تیم ملی در زمانی که جامعه ملتهب بود کرد و از آن‌ها گلایه داشت که چرا در روز‌هایی که حال مردم خوب نبود بازیکنان تیم ملی مچ بند مشکی نبسته، پس از گلزنی خوشحالی کرده، جشن تولد گرفته و یا اینکه در فوتوشوت‌های فیفا ادا و ناز آمده‌اند. این صحبت‌ها بازتاب زیادی داشته و چندین چهره نسبت به اظهارات اخیر عادل فردوسی‌پور واکنش نشان داده‌اند.

البته که همه واکنش‌ها هم مثبت نبوده و حمید رسایی، نماینده سابق مجلس با انتشار یک توئیت و دو هشتگ جنجالی، عادل فردوسی‌پور را زیر سوال برده است. او با انتشار بخشی از این مصاحبه نوشته است: «عادل جون، مجری بازجو و آزارگرورزشی تویی، بقیه اداتم نمیتونن در بیارن…». رسایی دو واژه «مجری بازجو» و «آزارگر ورزشی» را با استفاده از هشتگ به کار برده تا نشان دهد با استفاده از آن‌ها مقصود خاصی داشته است. گو اینکه اشاره‌اش به داستان مجری بازجو، مشخص است.

اظهارات اخیر حمید رسایی درباره عادل فردوسی‌پور در شرایطی در فضای مجازی بازتاب داده شده که او پیش‌تر هم اظهاراتی خبرساز درباره چهره‌های ورزشی داشته است. رسایی همین چند وقت پیش خواسته بود تا به علی دایی، یحیی گل‌محمدی و رضا کیانیان سیلی زده شود. او گفته بود: «من که سعی می‌کنم اخبار شبکه‌های اجتماعی رویم اثر نگذارد وقتی صحبت‌های دایی و امثالهم را می‌بینم به خود می‌گویم اگر او دروغ می‌گوید پس چرا کسی در گوش او نمی‌زند؟ علی کریمی همه اموالش را فروخته و رفته، اما علی دایی، یحیی گل‌محمدی و رضا کیانیان که هستند. چرا کسی در گوش آن‌ها نمی‌زند؟»

آن صحبت‌ها با واکنش تند رضا کیانیان روبرو شد جایی که این بازیگر مطرح سینمای ایران در جوابیه‌ای بلند حمید رسایی را متهم کرد که با نام بردن از بزرگان فوتبال ایران در پی مطرح کردن خودش است. در بخشی از بیانیه کیانیان در آن برهه خطاب به حمید رسایی آمده بود: «ذهن تو فقط با بگیر و ببند آشناست نه گفتگو. برای همین است که فقط با سفارشِ بگیر و ببند این و آن، می‌توانی خودت را مطرح کنی! چون استدلال نداری. حتا سفسطه هم نمی‌دانی. فقط دشمنی بلدی. چون هیچ گاه از دوستی و مهر، کسی از تو نشنیده. حتا وقتی نماینده مردم بودی. فقط مخالفت و نهی و بستن و قلع و قمع بلد بودی و هستی. من که با تو و امثال تو کاری ندارم. چون لزومی نمی‌بینم. ولی چون مدتی مطرح نبودی و دوست داشتی با دشمنی با بزرگان فوتبال مطرح شوی، من هم نام تو را نمی‌برم، ولی ویدیوات را می‌گذارم تا مطرح شوی، حالت خوب بشه و برگردی به همان جایی که از آن آمده بودی. راستی هیچ وقت توضیح ندادی چرا شورای نگهبان صلاحیت‌ات را رد کردند؟...»

حمید رسایی پیش‌تر و در زمان اعتراضات هم با اظهارنظرش درباره علی کریمی خبرساز شده بود. او گفته بود: «علی کریمی یک اغتشاشگر است و بنابراین باید تحت پیگرد قرار گرفته و اموالش در ایران مصادره شود.»

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها