خبرهای داغ
کدخبر: ۶۰۹۴
تاریخ خبر:

کنایه تند مدیرعامل پرسپولیس به محمدرضا ساکت

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: آن‌هایی که ارتباطات قوی دارند، هیات رئیسه هستند و دسترسی بیشتری دارند، شاید در نتایج تاثیر بگذارند!

کنایه تند مدیرعامل پرسپولیس به محمدرضا ساکت

رضا درویش در خصوص مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: نزدیک به دو ماه و نیم تا سه ماه اخیر، کارگروه مجوز حرفه‌ای ما شبانه روزی کار کردند و به خصوص از ۱۵ اسفند تا ۱۰ فروردین تلاش کردند مشکلاتی که از گذشته وجود داشت و بدهی‌های ۱۵ ساله اخیر را با وجود مشکلات مالی زیاد، برطرف کنیم.

وی افزود: بارگذاری اسناد ورزشی دو هزار صفحه بود. همچنین بارگذاری اسناد مالی ۱۲۰۰ صفحه بود. ما موانع را مرتفع کردیم، اما همان‌طور که می‌دانید ارثی از گذشته برای ما مانده که پرونده رادوشویچ است. قسط اول را ۲۵۰ هزار یورو با دشواری پرداخت کردیم. برای قسط اول تلاش کردیم از فدراسیون بخواهیم از پاداش فیفا این موضوع را پرداخت کنند، اما گفتند باید یک ماه زودتر می‌گفتید. ما هم از راه دیگری پرداخت کردیم. برای قسط دوم زودتر گفتیم که از این پول پرداخت کنند، چون ویلموتس را هم از همین راه پرداخت کردند.

او در این باره تصریح کرد: ما اواخر اسفند نامه را نوشتیم، اما ایمیلی از فیفا به ما رسید و گفتند باتوجه به اینکه هنوز محاسبات فیفا برای تعیین درآمد باشگاه‌ها پایان نیافته، امکانی برای پرداخت نداریم، اما اگر فدراسیون بخواهد می‌تواند بگوید و از پاداشش پرداخت کنیم. ما هم از اول همین را گفته بودیم. جالب است که فدراسیون فوتبال به جای اینکه این را در یک نامه به ما بگوید، در رسانه‌ها هواداران ما را نگران می‌کنند. شاید دوست داشتند ما هم مجوز حرفه‌ای نگیریم. ما هم بسیار ناراحت هستیم که استقلال مجوز نگرفته، چون آن‌ها تیم دوم ما و تیم همشهری ما هستند.

مدیرعامل پرسپولیس با انتقاد از فدراسیون فوتبال گفت: اگر یک روزی فدراسیون فوتبال بتواند مشکل پرسپولیس را حل کند آیا ما باید برویم به سراغ فدراسیون کشتی و سوارکاری؟ فدراسیون نزد فیفا پول دارد و ما هم داریم، اما هنوز محاسبات مربوط به پاداش ما انجام نشده است. درخواست ما را یکشنبه بردند در هیات رئیسه، اما هیات رئیسه موافقت نکرده، انگار دوست داشتند پرسپولیس هم مجوز حرفه‌ای نگیرد.

درویش همچنین عنوان کرد: دسترسی به آقای تاج چندان ممکن نیست، اما ما نامه درخواست خود را به بین‌الملل فدراسیون دادیم. به هر جهت من فکر می‌کردم حداقل دغدغه ایرانی بودن و دوست داشتن تیم‌های ایرانی خوب است، اما علی‌الظاهر همه اینطور نیستند. من نمی‌دانم فدراسیون فوتبال اگر دغدغه حضور یک تیم ایرانی در آسیا را ندارد، پس دغدغه‌اش چیست؟

وی با اشاره به زمان ارسال نامه گفت: یک شنبه ساعت یک بامداد نامه فیفا را گرفتیم و برای بین‌الملل فدراسیون پیامک گذاشتیم که لطفا شما از منابع فدراسیون پرداخت کنید. از روز اول هم ما درخواست داشتیم که از منابع فدراسیون پرداخت شود، چون هنوز برای ما محاسبه نشده است. تاج گفت پرسپولیس هم به آسیا نمی‌رود. این خوشحالی دارد؟ این ننگ است برای مسئولان فوتبال.

وی افزود: یک بنده خدایی به من گفت که شما بروید پی کار خودتان، چون علی الظاهر هیات رئیسه تصمیم گرفته که با درخواست شما مخالفت کند. آیا بهتر نیست شما با این پول گره از کار یک تیم ایرانی باز کنید؟ قسط ما فقط ۲۰۰ هزار یورو است و در فیفا ۷۰۰ هزار دلار داریم، در AFC هم سه میلیون و پانصد هزار دلار داریم.

درویش در این خصوص ضمن انتقاد به فدراسیون فوتبال گفت: اینکه مسئولان برای پرسپولیس کاری نکنند و ممانعت شود برای صدور مجوز حرفه‌ای، کار خوبی نیست. ما می‌خواهیم ظرفیت تماشاگران را بالا ببریم و می‌گویند نه، پس شما باید چه کار کنید؟ در مسابقات آسیایی، پرسپولیس و استقلال حکم تیم‌ملی را دارند. اگر این دغدغه در هیات رئیسه نیست، پس کجا باید باشد؟ الحمدالله خدا کمک کرده و ما از جای دیگر این مشکل (رادو) را مرتفع کردیم.

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: این هفته یک مدیر با لپ تاپ رفته رختکن داوران و یکی دو نفر از مدیرعاملان باشگاه‌ها هم که تلفنی با من صحبت می‌کردند، این موضوع را گفتند. این اتفاق زنگ خطر است. در چند هفته آخر بازی‌ها حساس است. آن‌هایی که ارتباطات قوی دارند و هیات رئیسه هستند و دسترسی بیشتری دارند، شاید در نتایج تاثیر بگذارد!
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها