خبرهای داغ
کدخبر: ۶۱۱۸
تاریخ خبر:

رونالدو النصر را تهدید به جدایی کرد!

با بالاگرفتن بحث برکناری سرمربی تیم فوتبال النصر، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی این تیم تهدید به جدایی از النصر کرد.

رونالدو النصر را تهدید به جدایی کرد!

پس از تساوی تیم النصر برابر الفیحا در هفته بیست و سوم لیگ عربستان و افزایش اختلاف امتیاز این تیم با الاتحادِ صدرنشین به ۳ امتیاز، حواشی فراوانی گریبان النصر را گرفته است.

در یک روز گذشته خبر‌های مختلفی مبنی بر برکناری «رودی گارسیا» سرمربی فرانسوی النصر منتشر شده و وضعیت نیمکت این تیم را در آستانه دیدار حساس با الهلال در ابهام قرار داده است.

دبی الریاضیه: رونالدو تهدید به جدایی کرد

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر بعد از تساوی این تیم برابر الفیحا چهره خشمگین خود را در فوتبال عربستان به نمایش گذاشت و با بازیکنان حریف درگیری لفظی پیدا کرد. رونالدو که شانس قهرمانی تیمش در لیگ عربستان با تساوی برابر الفیحا کمتر شد، ظاهراً از عملکرد فنی رودی گارسیا راضی نیست. شبکه دبی الریاضیه شب گذشته فاش کرد که رونالدو به دلیل نارضایتی از سطح فنی النصر، تهدید به ترک این تیم گرفته است.

روزنامه الاقتصادیه: اختلاف در النصر بابت گارسیا

روزنامه الاقتصادیه عربستان به نقل از منابع آگاه خبر داد که مدیریت این باشگاه بر سر اخراج گارسیا اختلاف نظر دارد. عده‌ای در باشگاه معتقد هستند باید به گارسیا فرصت بیشتری داده شود و گروه دوم هم تاکید دارند سرمربی فرانسوی امروز یا بعد از بازی با الهلال صرف نظر از نتیجه اخراج بشود.

الشرق الاوسط: النصر به دنبال یک مربی بزرگ بین المللی

روزنامه الشرق الاوسط عربستان هم خبر داد گارسیا در آستانه جدای از النصر است، اما مدیران این باشگاه قصد دارند ابتدا یک مربی بزرگ بین المللی را پیدا کنند و سپس به دنبال نزدیکترین راه حل قانونی برای پایان دادن به قرارداد گارسیا خواهند بود. به نوشته الشرق الاوسط، باتوجه به تمایل النصر برای انتخاب یک مربی بزرگ و همچنین حضور ستاره‌های بزرگی، چون رونالدو در تیم، بحث انتصاب دستیار گارسیا به عنوان مربی اقدامی ناپسند و نامناسب به نظر می‌رسد. این روزنامه همچنین نوشت: «به احتمال زیاد مدیر النصر مجبور به ادامه کار با گارسیا تا بازی دربی مقابل الهلال در چارچوب بیست و پنجمین دوره لیگ عربستان خواهد شد.»

روزنامه مارکا: گارسیا دیگر سرمربی النصر نیست

روزنامه مارکا اسپانیا هم در گزارش امروز خود مدعی شد گارسیا دیگر مربی تیم النصر نیست و دلیل اصلی آن را اختلاف با بازیکنان النصر در رختکن دانست. به نوشته این روزنامه، گارسیا انتظارات باشگاه النصر را در زمین برآورده نکرده است. ۷ بازی مانده تا پایان لیگ عربستان، النصر با سه امتیاز کمتر از الاتحاد در رده دوم جدول قرار دارد و در نیمه نهایی جام حذفی هم با قبول شکست، حذف شده است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها