خبرهای داغ
کدخبر: ۶۱۵۷
تاریخ خبر:

شورای تامین موافقت کرد، فدارسیون مهدی تاج اجازه حضور زنان در استادیوم را نداد

باشگاه ملوان بندر انزلی در بیانیه‌ای اعلام کرد که با وجود اخذ مجوزهای لازم، فدراسیون فوتبال اجازه ورود زنان در استادیوم را نداده است.

شورای تامین موافقت کرد، فدارسیون مهدی تاج اجازه حضور زنان در استادیوم را نداد

باشگاه ملوان بندرانزلی در روزهای گذشته با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در تلاش است که مجوزهای لازم برای حضور زنان در استادیوم انزلی را کسب کند. پیگیری‌های این باشگاه‌های از نهادهای مسئول در استان موجب شد که مجوز حضور زنان در دیدار آتی ملوان صادر شود، اما آنطور که باشگاه ملوان می‌گوید، با وجود اخذ مجوزها، در اقدامی عجیب فدراسیون فوتبال با حضور زن‌ها در استادیوم مخالفت کرده است.

در بیانیه باشگاه ملوان آمده است: 

«باشگاه ملوان بندرانزلی به اطلاع می رساند ، با پیگیری های به عمل آمده علی‌رغم صدور مجوز از سوی نهادهای مربوطه و شورای تامین شهرستان جهت حضور بانوان ملوانی در دیدار هفته ی پیش رو برابر تراکتور ، فدراسیون فوتبال با بیان اینکه این حضور بانوان از استادیوم آزادی آغاز و سپس با صدور دستورالعمل برای شهرستان ها در استادیوم های دیگر اجرا خواهد شد ، مجوز حضور طرفداران خانم را در استادیوم انزلی صادر نکرد .

لذا باشگاه ملوان بندرانزلی وظیفه ی خود می داند ضمن تاکید بر اینکه زیرساخت لازم جهت حضور بانوان در استادیوم زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی فراهم است ، با عذرخواهی از هواداران محترم خانم ، اعلام دارد پیگیری های باشگاه در این خصوص ادامه داشته و سعی دارد در اولین مسابقه خانگی آینده خود پس از این دیدار ، این مهم را به اجرا در آورده تا از ظرفیت همه ی هواداران عاشق خود اعم از زن و مرد بهره گیرد .»

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها