خبرهای داغ
کدخبر: ۶۷۵۶
تاریخ خبر:

نظر کارشناس داوری درباره گل مشکوک آل‌کثیر به گل‌گهر؛ آفساید بود؟

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: مشخص بود که هیچ خطایی روی مهاجم پرسپولیس صورت نگرفته و اخطار داور به دلیل شبیه سازی درست بود.

نظر کارشناس داوری درباره گل مشکوک آل‌کثیر به گل‌گهر؛ آفساید بود؟

یدار پرسپولیس - گل گهر از مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و سرخپوشان در نیمه اول با دو گل مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی و عیسی آل‌کثیر کسی حریف خود را شکست دادند.

حیدر سلیمانی کارشناس داوری فوتبال کشورمان در خصوص صحنه‌های مشکوک این دیدار اظهار داشت: دقیقه ۳۱ مدافع گل گهر مرتکب خطای هند پنالتی شد که داور به درستی نقطه پنالتی را نشان داد چرا که دست مدافع گل گهر باز بود و توپ مستقیم به دست وی برخورد کرد و تغییر مسیر داده بود.

وی در ادامه در خصوص گل دوم سرخپوشان که توسط عیسی آل کثیر در صحنه مشکوک به آفساید به ثمر رسید گفت: در تصاویر تلویزیونی هر دو بازیکن روی یک خط قرار داشتند، ولی دست آل کثیر جلوتر از مدافع گل گهر بود، اما طبق قوانین داوری فوتبالیست با دست گل نمی‌زند و فقط سر و پای بازیکن ملاک است بنابراین این صحنه به هیچ عنوان نمی‌توانست آفساید باشد و کارخوب کمک داور را تایید کرد که گل کاملاً سالم است.

حیدر سلیمانی درباره صحنه مشکوک دقیقه ۵۸ بازی که مهدی ترابی در محوطه جریمه گل گهر سرنگون شد، ولی او به دلیل تمارض اخطار نشان داد خاطرنشان کرد: در این صحنه مشخص بود که هیچ خطایی صورت نگرفته و مهدی ترابی شبیه سازی کرد و اخطار وحید کاظمی داور بازی کاملاً درست بود.

منبع: خبر ورزشی
copied
ارسال نظر
 
  • شیبانی

    تا زمانی که وزیر ورزش طرفدار پیروزی باشد پرسپولیس لنگ قهرمان خواهد شد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها