خبرهای داغ
کدخبر: ۶۸۴۴
تاریخ خبر:

رکورد فوق‌العاده‌ یحیی گل‌محمدی برای پرسپولیس در سال جدید

تیم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی در سال جدید با رکورد فوق‌العاده‌ای که ثبت کرده توانسته از شانس بالایی برای فتح دو جام برخوردار باشد.

رکورد فوق‌العاده‌ یحیی گل‌محمدی برای پرسپولیس در سال جدید

تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته توانست گل‌گهر سیرجان را در ورزشگاه آزادی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از پیش رو بردارد و حالا در هر دو جام مدعی قهرمانی است.

سرخپوشان رقابت فشرده‌ای در صدر جدول لیگ برتر با سپاهان و استقلال دارند. این در حالی است که در جام حذفی هم با آبی‌پوشان برای لمس جام در رقابت هستند. شاگردان گل‌محمدی باید در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف هوادار بروند و در صورت برتری با یکی از دو تیم استقلال و نساجی در فینال مواجه خواهند شد.

این در حالی است که آمار نشان می‌دهد سرخپوشان در بهترین حالت در فصل خود هستند. هر چند ممکن است کوچکترین لغزش برای گل‌محمدی و شاگردانش، گران تمام شود.

زمانی که پرسپولیس در آخرین بازی سال قبل در ورزشگاه آزادی مغلوب ژوزه مورایس و شاگردانش شد، خیلی‌ها از تیم گل‌محمدی ناامید شدند، اما چهره پرسپولیس در سال ۱۴۰۲ تغییر کرد تا جایی که با گذشت ۴۱ روز از این سال، پرسپولیسی‌ها رکورد کسب ۱۰۰ درصد برتری را از آن خود کردند تا دوباره به صدر جدول لیگ بازگردند و در جام حذفی هم مدعی اصلی باشند.

پرسپولیس سال جدید را با برد مقابل مس رفسنجان آغاز کرد و پس از آن برابر ملوان و مس کرمان به برتری رسید. استقلالِ ساپینتو قربانی بعدی پرسپولیس بود و حالا گل‌گهر در جام حذفی هم آخرین تیمی بود که در سال جدید مقابل شاگردان گل‌محمدی بازی خود را واگذار کرد و دستش از جام کوتاه ماند.

پرسپولیس در سال جدید در پنج بازی ۱۰ گل به ثمر رسانده که سهم گولسیانی با به ثمر رساندن سه گل بیشترین سهم را داشته است. پس از آن هم عیسی آل کثیر، سعید صادقی و مهدی ترابی نفرات دو گله سرخپوشان هستند و لیاندرو پریرا تنها بازیکنی است که در این سال یک گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده است.

حالا سرخپوشان در لیگ با پیکان، گل‌گهر و نساجی بازی دارند که هر کدام از این تیم‌ها دنبال این هستند تا مانع این پرسپولیس بی‌رحم شوند. از طرفی هوادار هم در جام حذفی و یکی از دو تیم استقلال و نساجی هم در فینال احتمالی رقیبان پرسپولیس در این فصل هستند و سرخپوشان با حفظ این روند و برتری در پنج بازی دیگر می‌توانند دو جام دیگر بگیرند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها