خبرهای داغ
کدخبر: ۶۸۵۰
تاریخ خبر:

ادعای جنجالی وکیل دیگو مارادونا: مارادونا را کشتند!

ماتیاس مورلا، وکیل و نماینده دیگو مارادونا بود. او به همراه خواهران ستاره فقید آرژانتینی، درباره مرگ این بازیکن سابق صحبت کرد و چند پزشک متهم پرونده را تهدید کرد.

ادعای جنجالی وکیل دیگو مارادونا: مارادونا را کشتند!
وکیل دیگو مارادونا اسطوره فقید آرژانتین چند پزشک را متهم قتل او اعلام کرد.
 
دیگو مارادونا اسطوره آرژانتینی فوتبال در سن ۶۰ سالگی در سال ۹۹ بعد از حمله قلبی درگذشت. با گذشت نزدیک به ۲ و نیم سال از درگذشت این اسطوره فوتبال همچنان پرونده مرگش باز است.
بعد از مرگ مارادونا وکلا و خانواده‌اش دیر رسیدن آمبولانس و کم کاری پزشکان را دلیل مرگ این اسطوره فوتبال معرفی کردند. در همین رابطه ماتیاس مورلا به همراه خواهران دیگو مارادونا مصاحبه‌ای انجام داد و اتهام بزرگی را به پزشکان زد و گفت: مارادونا کشته شد!
 
ادعای جنجالی وکیل دیگو مارادونا: مارادونا را کشتند!
 
ماتیاس مورلا، وکیل و نماینده دیگو مارادونا بود. او به همراه خواهران ستاره فقید آرژانتینی، درباره مرگ این بازیکن سابق صحبت کرد و چند پزشک متهم پرونده را تهدید کرد و گفت: "دیگو کشته شد. فکر می‌کنم آنها به زندان محکوم خواهند شد. دیگو به دلیل کوتاهی پزشکی درگذشت و به همین دلیل آنها متهم هستند.
 
وی درباره اختلاف نظر درباره مسائل اقتصادی مارادونا با خانواده اش، گفت: من هر روز با خواهران مارادونا و با بچه هایش صحبت می‌کنم، نمی‌دانم پیام ها به آنها می‌رسد یا نه، چون اینجا اگر می‌خواهید با یک نفر صحبت کنید، من آماده هستم.
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها