خبرهای داغ
کدخبر: ۶۹۰۲
تاریخ خبر:

شوک جدید به فوتبال عربستان | رونالدو به رئال مادرید برمی‌گردد!

کریستیانو رونالدو تصمیم دارد عربستان را ترک کند و به مادرید بازگردد.

شوک جدید به فوتبال عربستان | رونالدو به رئال مادرید برمی‌گردد!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو زیاد در عربستان دوام نخواهد آورد. همانطور که بسیاری می‌توانستند تصور کنند که سازگاری با چنین کشور متفاوت و با چنین فرهنگ بسته‌ای بسیار دشوار است. موانع زبانی مانع بزرگی برای همنوایی ستاره پرتغالی با باشگاه جدیدش، النصر، که در ژانویه پس از جدایی از منچستریونایتد به آن پیوست، بوده است.

او اختلافات شدیدی با مربی شیاطین سرخ، اریک تن هاخ داشت که باعث شد در بازار زمستانی چمدان‌هایش را ببندد. اولویت او ماندن در اروپا بود، کاری که به دلیل کمبود پیشنهادات نتوانست انجام دهد. بنابراین او چاره‌ای نداشت جز اینکه به قاره آسیا برود و پیشنهادی را که محمد بن سلمان روی میز گذاشته بود بپذیرد که رد آن بسیار سخت بود.

زیرا او را با دستمزد ۲۰۰ میلیون یورو در سال به پردرآمدترین فوتبالیست روی زمین و تاریخ تبدیل کرد. با این حال، پول همه چیز برای CR7 نیست. اویی که فقط چند ماه زمان نیاز داشت تا تصمیم بگیرد که دوباره فضا را تغییر دهد و همانطور که بسیاری از رسانه‌ها اشاره می‌کنند، قصد او بازگشت به پایتخت اسپانیا است، جایی که ۹ سال در آنجا بود و با همسر فعلی خود، جورجینا رودریگز ملاقات کرد.

آنجا بود که او خودش را راحت‌تر و خوشحال‌تر می‌دید، و به شدت دلتنگ روزهایش در مادرید است. از زمانی که او این شهر را ترک کرد، شروع به پشیمانی کرد و از این ناامید بود که بتواند دوباره در این شهر زندگی کند. موضوعی که باعث شد به فلورنتینو پرز پیشنهاد برگشت بدهد و تمام تلاش خود را کرد تا حضور دوباره در رئال مادرید را تجربه کند، درخواستی که توسط رئیس باشگاه و کارلو آنچلوتی رد شد. او همچنین شانس خود را با انریکه سرزو و دیگو سیمئونه نیز امتحان کرد.

او در آستانه امضای قرارداد با اتلتیکو مادرید بود، اگرچه در نهایت هواداران در مقابل آن قرار گرفتند و هیئت مدیره روژیبلانکا را مجبور کردند که از خرید کریستیانو دست بکشد تا او مجبور شود در منچستر بماند.

پرز به رونالدو پیشنهاد کار می دهد اما نه برای بازی
اگر فوق ستاره سابق رئال و یووه، سرانجام از النصر جدا شود و به اسپانیا بازگردد، فلورنتینو پرز به او تضمین داده که در سانتیاگو برنابئو حضور خواهد داشت اما بدیهی است که او این پیشنهاد را برای بازی به او نداده، زیرا معتقد است که بازگشت رونالدو به مادرید به عنوان بازیکن، پروژه‌ای است که باید آن را بسته تلقی کرد. پرز به رونالدو پیشنهاد می‌دهد تا به عنوان سفیر رئال مادرید یا حتی بخشی از چارت سازمان ورزشی مشغول به کار باشد. این موضوعی است که ال‌ناسیونال در سرمقاله خود به آن اشاره کرده است.

منبع: ورزش3
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها