خبرهای داغ
کدخبر: ۶۹۵۹
تاریخ خبر:

اعتراض ادامه‌دار استقلال و سپاهان: از عدالت واهمه دارید!

پس از آنکه به رغم اعتراض استقلال و سپاهان نسبت به عدم همزمانی مسابقات سه هفته پایانی لیگ، مسابقات هفته ۲۸ لیگ برتر همزمان برگزار نشد، مسئولان دو باشگاه استقلال و سپاهان باز هم نسبت به این تصمیم اعتراض کردند.

اعتراض ادامه‌دار استقلال و سپاهان: از عدالت واهمه دارید!

پس از اعلام برنامه هفته ۲۸ لیگ برتر، استقلال و سپاهان در بیانیه‌ها و نامه‌های جداگانه‌ای نسبت به عدم برگزاری همزمان مسابقات اعتراض کردند. پس از این اعتراض، سازمان لیگ از بررسی این موضوع خبر داد و سهیل مهدی شب گذشته گفت که سازمان لیگ با برگزاری همزمان هفته ۲۸ لیگ موافق است. اما امروز باز هم همه چیز تغییر کرد و سازمان لیگ اعلام کرد که برخی نهادها با تغییر زمان مسابقات موافقت نکرده‌اند تا دیدارهای استقلال و سپاهان در روز جمعه و پرسپولیس در روز شنبه برگزار شود.

به گزارش فوتبالی، همانطور که انتظار می رفت این موضوع با ناراحتی باشگاه‌های سپاهان و استقلال همراه شد. هرچند به خاطر قانون جدید فدراسیون، امکان انتشار هیچ بیانیه‌ رسمی در این خصوص وجود ندارد اما افراد منتسب به این دو باشگاه در صفحات شخصی خود به آن واکنش نشان داده‌اند.

در همین رابطه میرصالحیان مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان چنین توئیتی زده است: «چرا یک تیم، فقط یک تیم از اجرای قانون می‌ترسد؟ چرا یک تیم، فقط یک تیم از رقابت عادلانه واهمه دارد؟ چرا یک تیم، فقط یک تیم با بازی دوستانه سپاهان و زنیت که باعث اعتبار فوتبال ایران شد، مشکل دارد؟ بازی همزمان مساوی است با رقابت عادلانه.»

همچنین مانی غفار مدیر رسانه اسبق استقلال که در حاضر هم کارمند بخش روابط عمومی باشگاه استقلال است هم اینگونه به این ماجرا واکنش نشان داده است: «این بندگان خدا عادت ندارند در شرایط برابر بجنگند. آن از دربی که ۱۴ نفره بودند و این هم از همزمان نشدن بازی‌ها. یادش بخیر پارسال ما صدر بودیم ولی زودتر بازی کردیم و تیم در هواپیما بود که قهرمانی اش قطعی شد. یعنی حتی سال گذشته هم که بازیها همزمان نبود، تلاش کردند کاری برایشان انجام دهند.»

در همین باره محمدحسین زرندی مدیر رسانه‌ای استقلال هم یک استوری اعتراضی با این مضمون گذاشته است: «دوشنبه شب تکلیف افتضاحات داوری در دربی روشن شد و پس از آن، همچنان به دنبال ناعدالتی و شلوغ‌کاری هستید. شما سالهاست به رقابت ناعادلانه عادت کرده‌اید. شما از اجرای عدالت و برابری، واهمه دارید و به امدادهای ماورایی، تکیه کرده‌اید اما ما از همه شما و نیروهای غیبی همراهتان، قوی‌تریم!»

علاوه بر این فضای هواداری دو تیم استقلال و سپاهان در فضای مجازی هم علیه این موضوع متحد شده و عبارت «رقابت عادلانه» را کلیدواژه انتقادات خود کرده‌اند. در چنین شرایطی باید منتظر ماند و دید باشگاه پرسپولیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ چه واکنشی به این حواشی خواهند داشت.

دیشب منصورقنبرزاده نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال روی آنتن زنده برنامه شبهای فوتبالی اعلام کرد که اگر برخی نهادها موافقت کنند، سه هفته پایانی لیگ برتر همزمان خواهد بود اما پیش از ظهر امروز اعلام شد که برنامه تغییری نخواهد کرد. باشگاههای استقلال و سپاهان معتقدند تصمیمی که دیشب قنبرزاده اعلام کرده برای آرام کردن فضای اعتراضی هواداران استقلال و سپاهان بوده اما از اول هم تصمیم بر این بوده که هفته ۲۸ لیگ برتر همزمان نباشد.  

هنوز، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به صورت رسمی و شفاف اعلام نکرده‌اند چرا هفته ۲۸ لیگ برتر همزمان برگزار نمی‌شود.

copied
ارسال نظر
 
  • شهاب

    حواستون باشه در طول تاریخ همیشه عشقپولیس سرورتونه چرا اینقدر دارید میسوزید شماها

  • اسی

    عدالت یعنی یک تیم چند سال هر کار دوست دا ره بکنه عدالت شما این شکلیه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها