خبرهای داغ
کدخبر: ۶۹۷۹
تاریخ خبر:

باشگاه پیکان: هزینه اجاره استادیوم آزادی را پرداخت نمی‌کنیم

در حالی محل برگزاری دیدار تیم‌های پیکان و پرسپولیس از ورزشگاه دستگردی به ورزشگاه آزادی تغییر کرده است که باشگاه پیکان اعلام کرده است هزینه اجاره استادیوم آزادی را پرداخت نمی‌کند.

باشگاه پیکان: هزینه اجاره استادیوم آزادی را پرداخت نمی‌کنیم

پیکان دو ورزشگاه انقلاب کرج و دستگردی تهران برای میزبانی خود در رقابت‌های لیگ برتر اعلام کرده است و طبق برنامه اعلامی، قرار بود دیدار پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه دستگردی شهرک اکباتان برگزار شود، اما در تصمیمی عجیب، محل این دیدار از ورزشگاه خانگی تیم میزبان، به ورزشگاه خانگی تیم مهمان منتقل شد.

تصمیم به برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی در حالی گرفته شده که مسئولان پیکان از این موضوع بی‌اطلاع بودند و تا لحظه انتشار خبر حتی نامه رسمی برای برگزاری بازی با پرسپولیس در آزادی را نیز دریافت نکرده‌اند!

از سوی دیگر پیکانی‌ها حتی بعد از مخالفت شورای تامین استان البرز برای برگزاری بازی در کرج، با مدیران ورزشگاه پاس قوامین صحبت کردند و قرارداد این مساله نیز میان دو طرف امضا شده بود تا بازی با پرسپولیس در اکباتان برگزار شود.

حالا اما به صورت ناگهانی با نظر شورای تامین تصمیم به برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی گرفته شده و این مساله‌ای است که پیکانی‌ها را دلخور کرده است.

موضوع مهم دیگری که پیش می‌آید، پرداخت هزینه سنگین اجاره ورزشگاه آزادی است. باشگاه پیکان با شرایطی که دارد، بی‌شک توانایی پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان به عنوان هزینه اجاره ورزشگاه آزادی را ندارد و به همین علت آن‌ها اعلام کرده‌اند که حاضر به پرداخت این پول نیستند.

رهقی سرپرست پیکان در این باره گفته است: «ما این هزینه را پرداخت نمی‌کنیم زیرا شورای تأمین تصمیم گرفته بازی را در ورزشگاه آزادی برگزار کند. ورزشگاه ما انقلاب کرج است و سپس ورزشگاه دستگردی را معرفی کردیم اما در نهایت با تصمیم شورای تأمین این مسابقه در آزادی برگزار خواهد شد.»

به نظر می رسد ماجراهای عجیب بازی پیکان و پرسپولیس تمامی ندارد؛ تا عصر شنبه که این بازی حساس برگزار شود احتمالا شاهد اتفاقات جدیدی نیز خواهیم بود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها