خبرهای داغ
کدخبر: ۶۹۸۵
تاریخ خبر:

پیکان هم به بیانیه سازمان لیگ واکنش نشان داد: ما هیچ نقشی در انتخاب استادیوم نداشتیم

بیانیه سازمان لیگ در خصوص تغییر مکان دیدار پیکان و پرسپولیس از استادیوم دستگردی به آزادی، به حواشی و مجادلات پیرامون این موضوع دامن زد و پس از استقلال، پیکان هم نسبت به این بیانیه واکنش نشان داد.

پیکان هم به بیانیه سازمان لیگ واکنش نشان داد: ما هیچ نقشی در انتخاب استادیوم نداشتیم

بعد از انتشتر بیانیه سازمان لیگ در خصوص تغییر مکان دیدار پیکان و پرسپولیس از استادیوم دستگردی به استادیوم آزادی، باشگاه پیکان هم با انتشار بیانیه‌ای نسبت به بیانیه سازمان لیگ واکنش نشان داد و عنوان کرد که هیچ نقشی در انتخاب استادیوم آزادی نداشته است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه پیکان، در پی بیانیه شبانه سازمان لیگ این باشگاه در بیانیه ای، مواضع خود را روشن کرد و نوشت: «بدون هیچ تعارف و هراس، با صدای بلند با اهالی فوتبال صحبت می‌کنیم و برای چندمین بار می‌گوییم اولویت ما برای میزبانی از تیم پرسپولیس، ورزشگاه انقلاب کرج بود. استادیومی که در اکثر دیدارهای این فصل، مسابقات خانگی ما را میزبانی کرد. حتی نامه‌ درخواست ما برای میزبانی در کرج، به فضای رسانه‌ کشیده شد تا صداقت کلام‌مان را نقل کند.»

در بخش دیگری از این بیانیه آمده: «پس از آن که میزبانی در استادیوم کرج منتفی شد، سریعا با باشگاه پاس قوامین وارد مذاکره شده و فورا با سازمان لیگ نامه‌نگاری کردیم و گفتیم به خاطر مصلحت‌اندیشی، حاضریم در هر استادیومی که اعلام می‌شود، به میدان برویم به شرط آن که در صورت حضور تماشاگر، کلیه عواید بازی اعم از بلیت‌فروشی و تبلیغات محیطی به حساب پیکان واریز شود. صبح امروز هم جلسه‌ دیگری برگزار شد و خروجی آن، انتقال بازی به ورزشگاه آزادی بود در حالی که ما کوچک‌ترین تاثیری بر این تصمیم و انتخاب نداشتیم.»

در بخش پایانی این بیانیه آمده: «سازمان لیگ و شورای تامین تصمیم گرفتند که بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود و باشگاه پیکان که خود را جدا از جامعه فوتبال نمی‌داند، انتخاب دیگری غیر از قبول بازی در این ورزشگاه نداشت و همواره به عنوان باشگاهی بی‌حاشیه، خود را تابع تصمیمات کلان کشور می‌داند. امیدواریم افرادی که در این شرایط، خود را به خواب زده‌اند و باشگاه پیکان را مقصر جابجایی بازی بین سه ورزشگاه انقلاب کرج، پاس قوامین و آزادی می‌دانند، صداقت و عقلانیت را در پیش گیرند و با منطق و کمی تفکر، به قضاوت این اتفاقات بنشینند.»

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها