خبرهای داغ
کدخبر: ۷۰۱۶
تاریخ خبر:

قهرمانی از دست استقلال پرید

در هفته ۲۸ لیگ برتر استقلال در ورزشگاه آزادی مقابل صنعت نفت آبادان قرار گرفت و با تساوی یک بر یک متوقف شد.

قهرمانی از دست استقلال پرید

در چارچوب هفته ۲۸ لیگ برتر و از ساعت ۱۸ استقلال در استادیوم آزادی میزبان صنعت نفت بود و در شرایطی که استقلال برای ماندن در کورس قهرمانی به کسب ۳ امتیاز این دیدار نیاز داشت، با تساوی یک بر یک متوقف شد. با وجود اینکه استقلال بر روی کاغذ کماکان شانس قهرمانی را دارد، اما به نظر می‌رسد با این نتیجه، امید قهرمانی برای هواداران استقلال از بین رفته است.

گل‌ها: پیمان بابایی در دقیقه ۴۵ برای استقلال و مهدی ممی‌زاده در دقیقه ۶۲ برای صنعت‌نفت.

کارت زرد: رحیم آلبوغبیش در دقیقه ۲۰ و فردین یوسفی در دقیقه ۳۵ از صنعت نفت آبادان.

کارت قرمز: -

ترکیب استقلال: حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، صالح حردانی، سعید مهری، آرش رضاوند (۷۲ محمد حسین زواری)، روزبه چشمی، محمد محبی (۷۲ رضا میرزایی)، مهدی قایدی و پیمان بابایی (۷۸ آرمان رمضانی).

ترکیب صنعت نفت آبادان: فرزین گروسیان، محمد طیبی، میثم تهی‌دست، امید خالدی، حسین ساکی، رحیم آلبوغبیش (۴۶ دحکیم نصاری) ، یوسف وکیا (۴۶ حسن بیت‌سعید)، فردین یوسفی، طالب ریکانی ، مهدی ممی‌زاده و احمد شریعت زاده.

موقعیت‌های حساس:

دقیقه ۱۱: استقلال فرصت خوبی به دست آورد اما پیمان بابایی نتوانست از این فرصت به خوبی استفاده کند.

دقیقه ۱۵: مهدی ممی‌زاده درون محوطه جریمه صنعت‌نفت به توپ رسید و قصد داشت با شوت پای راست، دروازه را باز کند که با واکنش حسینی توپ به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۴۳ پنالتی و گل برای استقلال: روی پاس در عمق مهدی قایدی، محمد محبی به توپ رسید و بعد از برخورد با امید خالدی نقش بر زمین شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. در ادامه پیمان بابایی با استفاده از این فرصت در دقیقه ۴۵ برای استقلال گلزنی کرد.

دقیقه ۵۲: محمد محبی با یک ارسال بلند قصد داشت فرصتی را برای هم‌تیمی‌هایش ایجاد کند اما گروسیان توپ را مهار کرد.

گل برای صنعت‌نفت در دقیقه ۶۲: روی یک پاس در عمق، مهدی ممی‌زاده درون محوطه جریمه استقلال به توپ رسید و در حالی که سیلوا مقابل او قرار داشت، با شوت پای چپ، دروازه استقلال را باز کرد.

دقیقه ۶۷: محمد محبی درون محوطه جریمه صنعت نفت به توپ رسید و دروازه را هدف قرار داد ولی توپ را گروسیان به کرنر فرستاد.

دقیقه ۶۸: روی یک رفت و برگشت، سعید مهری از پشت محوطه جریمه صنعت نفت، دروازه این تیم را هدف قرارداد و توپ بعد از برخورد به نوک انگشتان گروسیان به دیرک عمودی دروازه برخورد کرد و به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۷۷: جعفر سلمانی با ورود به محموطه جریمه صنعت نفت فرصت خوبی برای خود ایجاد کرد اما شوت او را گروسیان مهار کرد.

دقیقه ۸۷: روی یک ضربه ایستگاهی، قایدی فرصت خوبی برای باز کردن دروازه صنعت‌نفت داشت اما توپ او بعد از برخورد به دیرک افقی دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۹۲: باز هم استقلالی‌ها پشت محوطه جریمه صنعت نفت صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند ولی قایدی باز هم ناکام بود. مهدی قایدی با یک شوت مستقیم دروازه را هدف قرار داد و توپ او بعد از برخورد به دیرک افقی راهی اوت شد.

منبع: ايسنا
copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها