خبرهای داغ
کدخبر: ۷۰۳۱
تاریخ خبر:

ویسی خطاب به ساپینتو: دیوانه بودی، دیوانه‌تر شدی!

سرمربی صنعت‌نفت آبادان بعد از تساوی مقابل استقلال اظهارات جنجالی را درباره «ریکاردو سا پینتو» به زبان آورد.

ویسی خطاب به ساپینتو: دیوانه بودی، دیوانه‌تر شدی!

ویسی در صحبت‌های جنجالی خود به شدت علیه رفتار‌های ریکاردو ساپینتو موضع گرفت و درباره عملکرد سرمربی استقلال توضیح داد: «من ساپینتو را دوست دارم، اما رفتار او خوب نیست. ما ایرانی هستیم و فرهنگ ۲۵۰۰ ساله داریم. اگر قرار باشد هر بازی بی‌احترامی کند، خاک بر سر ما. یکی باید جلوی او را بگیرد. سرپرست ما اشتباه کرد این همه راه آمد، اما او هم باید جلوی خودش را بگیرد. اگر عبدالله ویسی اشتباه می‌کند ۵ ماه او را محروم می‌کنند، اما مربی خارجی... چه کسی این چیز‌ها را یاد او داده؟ هرچند که او را دوست دارم و برایش احترام قائلم».

او فکر می‌کند ما فوتبال بلد نیستیم!
سرمربی صنعت‌نفت آبادان بعد از اتمام مسابقه در برنامه‌ای تلویزیونی شرکت کرد و در واکنش به اظهارات ریکاردو سا پینتو در نشست خبری گفت: «ساپینتو فکر کرده ما ایرانی‌ها هیچ چیز تا به حال ندیدیم. ما جام جهانی رفتیم، ما بازیکنان لژیونر زیادی داریم. ما قهرمانی داریم و در آسیا قهرمان شدیم. فکر می‌کند فوتبال بلد نیستیم و آمده به ما فوتبال یاد بدهد. ساپینتو اصلا ادب و نزاکت ندارد. نوع رفتارش زشت است و در حد ایرانی‌ها نیست».

ویسی با ادبیاتی تند علیه سرمربی استقلال صحبت کرد و توضیح داد: «اگر بخواهم به تو (ساپینتو) توهین کنم باید بگویم فرهنگ ما کجا و فرهنگ مملکت شما کجا؟! حقش نیست با من و مربیان امثال من اینجور صحبت کند. ما ایرانی هستیم و همه رزومه مرا می‌دانند. نیاز نیست به تو پاسپورت نشان بدهم. پاسپورتم را نشانش بدهید. من هم در تیم ملی بودم و نایب قهرمانی و قهرمانی آوردم. من تیم آسیایی کردم. نباید هم رزومه مرا بداند! من هم رزومه او را نمی‌دانم».

اگر در خیابان او را می‌دیدم، فکر می‌کردم دیوانه است
عبدالله ویسی در ادامه صحبت‌های جنجالی‌اش به شکلی عجیب ریکاردو سا پینتو را خطاب کرد و گفت: «اگر در خیابان او را می‌دیدم، فکر می‌کردم دیوانه است! اینطور واقعا او را می‌بینم. این حقش نیست با من اینطور صحبت کند. باشگاه ما باید این موضوع را دنبال کند. حق ندارد با من مربی اینطور صحبت کند. این توهین به مربیان ایرانی است. از کجا آمدی؟ اصلا خودت کی هستی؟ چهار تا تماشاگر می‌گویند: ساپینتو، ساپینتو، دیوانه شده‌ای! دیوانه بودی البته».

سرمربی صنعت‌نفت در واکنش به برخورد علی فیروزی با سرمربی استقلال توضیح داد: «حاضر هستم هرجا که لازم است بروم و جواب بدهم. من یک لر عشایری هستم و اگر بخواهم جوابش را بدهم بدتر از خودش هستم. احترام تماشاگران استقلال را داشتم و بددهنی نکردم. علی فیروزی خدای فوتبال خوزستان و ایران بوده و از بزرگان فوتبال ایران است که تو توهین می‌کنی؛ امتیاز نگرفتی که نگرفتی. برو فوتبال بازی کن».

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها