خبرهای داغ
کدخبر: ۷۱۶۶
تاریخ خبر:

خبر جدید و عجیب پدر آرات جسینی در اینستاگرام

۱۲ اسفند ماه بود که سپاهان خبر از انتقال آرات حسینی به این باشگاه داده بود و اکنون با گذشت ۶۵ روز، آن‌ها از پایان این همکاری خبر داده‌اند.

خبر جدید و عجیب پدر آرات جسینی در اینستاگرام

آرات حسینی که طی سال‌های اخیر به‌عنوان یک فوتبالیست اینستاگرامی که از تکنیک جالب‌توجهی نیز برخوردار است، شناخته می‌شود، در آخرین روز‌های سال به سپاهان پیوست و این باشگاه از همکاری دوطرفه برای موفقیت این استعداد خبر داد.

خبر جدید و عجیب پدر آرات جسینی در اینستاگرام

اکنون، اما پدر آرات حسینی در متنی که در صفحه اینستاگرام این چهره قرار داده، از پایان این همکاری خبر داده است و اینچنین نوشته است: "با اینکه مجموعه سپاهان همه امکانات لازم در این مدت از هتل گرفته تا غذا و چندین زمین چمن با استخر و مشاور و به خصوص بهترین مربی، آقای سعید بیات، را در اختیارمان گذاشتند و همچنین آقای بصیریان مدیریت آکادمی، اما ما شرایط موندن در اصفهان زیبا با مردمانی خونگرم را نداریم. برای همین خاطر متاسفانه باید بگم که از این لحظه قطع همکاری بین آرات و سپاهان رقم خواهد خورد. اما همیشه دوست‌دار هم خواهیم بود. همه پرسنل این مجموعه بهترین احترام را برای آرات و ما قائل شدند و از این بابت از همشون ممنونیم. میدونم آرات خیلی خیلی مربیشو دوست داره، اما چاره‌ای جز خداحافظی برامون نیست. "

خبر جدید و عجیب پدر آرات جسینی در اینستاگرام

آرات حسینی طی سالیان اخیر خبرسازی زیادی داشته و از باشگاه‌های معتبری به عنوان مقصد اروپایی او یاد شده بود که البته همچنان بی‌نتیجه مانده است و باید اکنون دید پدر او چه برنامه جدیدی برای وی در نظر گرفته که علی‌رغم امکانات و شرایط مناسبی که از آن در سپاهان یاد کرده، ترجیح داده‌اند کارشان در اصفهان را پایان دهند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها