خبرهای داغ
کدخبر: ۷۲۴۰
تاریخ خبر:

ترکیب رویایی مسی، طارمی و هازارد در خط حمله الهلال!

رسانه سعودی اسپورت در ترکیب احتمالی الهلال برای فصل بعد، نام مهدی طارمی را در خط حمله قرار داد.

ترکیب رویایی مسی، طارمی و هازارد در خط حمله الهلال!

شایعات پیوستن لیونل مسی به الهلال روز به روز افزایش پیدا می‌کند. رسانه ال چیرینگیتو امروز از پاسخ مثبت مسی به پیشنهاد تیم عربستانی خبر داد و اعلام کرد سرخیو بوسکتس نیز به همراه فوق ستاره پرتغالی راهی خاورمیانه خواهد شد و حتی جوردی آلبا نیز به دنبال فسخ قراردادش با بارسلونا و حضور در الهلال است.

محمد بوحفصی خبرنگار معروف فرانسوی – الجزایری نیز امروز این خبر را تأیید کرد و البته نکته جدیدی را به آن افزود. طبق اعلام این خبرنگار، الهلال قصد دارد برای جلب رضایت مسی، علاوه بر بوسکتس و آلبا، مارکو وراتی را نیز به خدمت بگیرد تا کاپیتان تیم ملی آرژانتین در عربستان احساس غریبی نکند.

حالا رسانه سعودی اسپورت یک طرح گرافیکی از ترکیب احتمالی الهلال منتشر کرده و تمامی فوق ستاره‌هایی که شایعات حضور آنها در این تیم منتشر شده، در آن حضور دارند. نکته جالب درخصوص این طرح، حضور مهدی طارمی در پیکان خط حمله قهرمان عربستان است.

ترکیب رویایی مسی، طارمی و هازارد در خط حمله الهلال!

از چند هفته پیش شایعاتی درخصوص علاقه باشگاه الهلال به مهدی طارمی در رسانه‌ها منتشر شد. چند رسانه پرتغالی و عربی مدعی شدند که باشگاه سعودی قصد دارد تا برای خط حمله خود از مهاجم ایرانی پورتو استفاده کند و چنانچه طارمی برای تمدید قرارداد، با اژدها به توافق دست پیدا نکند، ممکن است پیشنهاد حضور در عربستان را بپذیرد.

در ترکیب احتمالی سعودی اسپورت از الهلال فصل بعد، لیونل مسی به همراه ادن هازارد و مهدی طارمی، مثلث خط حمله این تیم را تشکیل داده اند. از سال گذشته شایعاتی درباره علاقه باشگاه‌های عربستانی به هازارد منتشر شد که او در نهایت در رئال مادرید ماندگار شد و وضعیت او برای فصل بعد مشخص نیست.

پس از شکست الهلال در فینال لیگ قهرمانان آسیا، برخی از رسانه‌های سعودی مدعی شدند که این تیم برای فصل بعد از یک سنگربان خارجی مطرح استفاده خواهد کرد و حالا سعودی اسپورت نیز کیلور ناواس را در دروازه آبی‌های ریاض قرار داده است. ترکیب احتمالی که تا حدود زیادی رؤیاپردازانه به نظر می‌رسد و بسیار بعید است تمامی این بازیکنان فصل بعد راهی الهلال شوند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها