خبرهای داغ
کدخبر: ۷۲۹۳
تاریخ خبر:

تصاویری از اولین رویارویی هالند مقابل رئال‌مادرید

امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در دور رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و منچستر سیتی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می روند و باید دید که اوضاع در این بازی به چه شکل پیش می رود و در نهایت کدام تیم می تواند نتیجه مطلوب خود را در این دیدار بگیرد.

تصاویری از اولین رویارویی هالند مقابل رئال‌مادرید

رویارویی ارلینگ هالند با رئال مادرید یکی از جالب توجه ترین نکات بازی رئال مادرید و منچستر سیتی خواهد بود و باید دید که عملکرد ستاره نروژی مقابل رئال مادرید به چه شکل خواهد بود.

هالند تاکنون تنها یک بار با رئال مادرید روبرو شده است که آن رویارویی هم در یک بازی دوستانه بوده است. در حقیقت هالند تاکنون در بازی های رسمی با رئال مادرید روبرو نشده است و بازی امشب منچستر سیتی و رئال مادرید، اولین رویارویی رسمی هالند با رئال مادرید خواهد بود.

در تابستان ۲۰۱۹ بود که رئال مادرید در اردوی پیش فصل خود، در اتریش در یک بازی دوستانه به مصاف ردبول سالزبورگ رفت. در آن زمان هالند در تیم ردبول سالزبورگ توپ می زد و با رئال مادرید روبرو شد. در آن بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و ادن هازارد تک گل رئال مادرید را در آن دیدار زد.

تصاویری از اولین رویارویی هالند مقابل رئال‌مادرید

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها