خبرهای داغ
کدخبر: ۷۳۳۷
تاریخ خبر:

استوری جدید بیرانوند و درخواست ویژه از هواداران پرسپولیس + عکس

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس با اشاره به آخرین میزبانی این تیم در روز جمعه و در لیگ برتر، از هواداران تیمش درخواست کرد حضوری پرشور در آزادی داشته باشند.

استوری جدید بیرانوند و درخواست ویژه  از هواداران پرسپولیس + عکس

پرسپولیس در آخرین میزبانی این فصل خود در استادیوم آزادی به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت و امیدوار است با تکرار موفقیت خود برابر حریف سیرجانی همانند دو بازی اخیر در لیگ و جام حذفی، این بار نیز با کسب سه امتیاز در مسیر قهرمانی کار را دنبال کند.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس با اشاره به این موضوع از هواداران تیمش درخواست کرده با حضور در استادیوم آزادی یک روز باشکوه دیگر را شکل دهند تا آنها برای دستیابی به موفقیت و کسب نتیجه مقابل حریف، از حمایت‌شان سود ببرند و نوشت:

استوری جدید بیرانوند و درخواست ویژه  از هواداران پرسپولیس + عکس

سلام به بهترین هواداران دنیا؛ تو این فصل خیلی اذیت شدین. خیلی از بازی‌ها رو به دلایل مختلف نتونستین کنارمون باشید. هر چه که بود گذشت و ما خوشحال از اینکه تو بازی‌های اخیر حضور گرمتون، انرژی‌هاتونو حس کردیم. دمتون گرم که همیشه پای عشقتون ایستادین. شما لایق بهترین‌ها هستید چون خودتون بهترینید. جمعه آخرین بازی فصل ما تو تهرانه و شاید مهم‌ترین بازی‌مون باشه. بدون شما ما هیچیم. پس دوباره با حضورتون قدرت ارتش سرخ‌ رو به دنیا نشون بدین. امیدوارم مسئولین هم اجازه ورود حداکثری رو تو ورزشگاه بدن چون به کمکتون نیاز داریم. ما با هم قوی‌تریم. کسی جلودار ما نیست. دو قدم مونده به قهرمانی و اون چیزی که همه ما از اول دنبالش بودیم. پس جمعه استادیوم را بترکونید با لباس و پرچم خوشرنگ قرمز. می‌بینمتون.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها