خبرهای داغ
کدخبر: ۷۳۴۰
تاریخ خبر:

رئال مادرید ۱ - ۱ منچسترسیتی ؛ سرنوشت در منچستر رقم می‌خورد

رئال مادرید و منچستر سینی، دو مدعی قهرمانی در در دیدار اول مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به تساوی یک بر یک رسیدند.

رئال مادرید  ۱ - ۱ منچسترسیتی ؛ سرنوشت در منچستر رقم می‌خورد

اولین دیدار از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و منچسترسیتی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با تساوی یک بر یک به پایان رسید. این دیدار یکی از حساس‌ترین دیدارهای این فصل لیگ قهرمانان بوده است و دو مدعی جدی قهرمانی در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که سیتیزن‌ها بازی را بهتر آغاز کرده و با چند شوت از راه دور توسط دی‌بروینه و رودریگو دروازه کهکشانی‌ها را تهدید کردند، استقامت کورتوا در لیگ قهرمانان ادامه‌دار بود و سنگربان بلژیکی حملات میهمان را دفع کرد تا فشار اولیه از روی شاگردان آنچلوتی برداشته شود.

در ادامه بازی بازیکنان رئال کم‌کم به شرایط مسابقه مسلط شده و برنامه‌های خود را اجرایی کردند و روی یکی از همین تاکتیک‌ها در رساندن توپ از کانال چپ به وینیسیوس، فوق ستاره برزیلی با شوتی تماشایی دروازه هموطنش ادرسون را باز کرد تا سانتیاگو برنابئو منفجر شود.

با شروع نیمه دوم، مطابق انتظار، باز هم سیتی بود که این بار برای جبران گل خورده حملات خود را به سمت دروازه کورتوا طرح‌ریزی می‌کرد و رئال نیز با مثلث خوفناک خط حمله خود در سودای استفاده از ضدحملات بود.

پس از چندین سیو و نجات دروازه توسط کورتوا، در نهایت گلر بلژیکی روی شوت سنگین و غیرقابل مهار هموطن خود، کوین دی‌بروینه، دروازه‌اش را بازشده دید و این فوق ستاره خط میانی سیتیزن‌ها بود که روی پاس به عقب گوندوگان با یک شوت تماشایی کار را به تساوی کشید.

در ادامه هر دو تیم سعی در کنترل بازی و استفاده هوشمندانه از منافذ ایجادشده داشتند، اما از اندک فرصت‌های به دست آمده استفاده نکردند تا این بازی در نهایت با نتیجه مساوی یک - یک به پایان برسد و همه معادلات صعود از این مرحله، مجهول اتفاقات بازی برگشت در ورزشگاه اتحاد باشد.

رئال مادرید

کورتوا، کارواخال، آلابا، کروس، بنزما، مودریچ، کاماوینگا، والورده، وینیسیوس جونیور، رودریگو، رودیگر

سرمربی: آنچلوتی

منچسترسیتی

ادرسون، واکر، استونز، دیاز، آکانجی، رودری، گوندوگان، دی‌بروینه، برناردو سیلوا، گریلیش، هالند

سرمربی: گواردیولا

گل رئال مادرید

رئال مادرید یک - منچسترسیتی صفر؛ وینیسیوس (دقیقه ۳۶) : فوق‌ستاره برزیلی رئال روی یک حمله سریع پس از دریافت توپ از کاماوینگا با شوتی ناگهانی از پشت محوطه جریمه به زیبایی دروازه ادرسون را باز کرد.

گل منچسترسینی

منچسترسیتی یک - رئال مادرید یک؛ کوین دی‌بروینه (دقیقه۶۷): روی اشتباه کاماوینگا در پاس دادن، بازیکنان سیتی در زمین رئال صاحب توپ شدند و کوین دی‌بروینه از پشت محوطه جریمه با یک شوت غیرقابل‌مهار دروازه کورتوا را باز کرد.

لحظات حساس

دقیقه ۸: روی پاس خوب برناردو سیلوا، این کوین دی‌بروینه بود که صاحب موقعیت شد، اما ضربه او را تیبو کورتوا با واکنش خوب دفع کرد.

دقیقه ۲۵: روی یک حمله سریع از رئال و ارسال وینسسیوس، بنزما می‌توانست در موقعیت گلزنی قرار بگیرد، اما حضور به موقع روبن دیاز، دروازه سیتی را نجات داد.

دقیقه ۴۵: درگیری بین گریلیش و کارواخال؛ ابتدا کارواخال بود که ستاره سیتی را به تابلوهای تبلیغاتی کوبید و سپس گریلیش ضربه‌ای به دست مدافع رئال زد و کارواخال هم به شکلی نمایشی خودش را به زمین انداخت... داور تنها به دادن تذکر به دو بازیکن اکتفا کرد.

دقیقه ۵۰: روی یک ضدحمله با تشکیل مثلث مخوف مادریدی‌ها، بنزما فرصت باز کردن دروازه سیتی را از داخل محوطه جریمه داشت که ضربه این بازیکن پس از برخورد با مدافع سیتی راهی اوت شد.

دقیقه ۵۵: ضربه زمینی و پای چپ کوین دی‌بروینه از پشت محوطه جریمه توسط تیبو کورتوآی سرحال و آماده جمع شد.

دقیقه ۷۸: روی ارسال تونی کروس از ضربه ایستگاهی پشت محوطه، کریم بنزما ضربه سر خطرناکی به قصد باز کردن دروازه ادرسون زد که گلر برزیلی این توپ را دفع کرد.

دقیقه ۹۰: روی پاس به عقب بنزما در پشت محوطه جریمه، شوامنی با ضربه‌ای سنگین به سمت دروازه قصد گلزنی داشت که ادرسون توپ را به کرنر فرستاد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها