خبرهای داغ
کدخبر: ۷۴۰۵
تاریخ خبر:

عصبانیت عجیب رونالدو از برانکارد و بازیکن مصدوم! + عکس

ویدیوی جدیدی از لحظه خشم کریستیانو رونالدو در جریان دیدار برابر الخلیج منتشر شده است که با بازیکن مصدوم حریف و خودروی حمل بازیکنان مصدوم درگیر می شود.

عصبانیت عجیب رونالدو از برانکارد و بازیکن مصدوم! + عکس

اوضاع این روزها بر وفق مراد رونالدو و تیمش پیش نمی رود. فوق ستاره پرتغالی نتوانست در دیدار اخیر برابر الخلیج کاری از پیش ببرد و تیم پرستاره النصر، برابر یکی از تیم های قعرجدولی لیگ عربستان، با تساوی یک – یک متوقف شد تا عملا از کمترین شانس ممکن برای قهرمانی برخودار باشند.

در پایان این دیدار، ویدیویی از عصبانیت رونالدو در پایان مسابقه منتشر شد. جایی که یکی از عوامل تیم رقیب قصد داشت با ستاره پرتغالی النصر عکس یادگاری بگیرد ولی این درخواست با واکنش خوبی از سوی کریستیانو همراه نشد و او دست فرد درخواست کننده برای سلفی را با عصبانیت پس زد و حاضر به گرفتن عکس یادگاری نشد.

عصبانیت عجیب رونالدو از برانکارد و بازیکن مصدوم! + عکس

اما حالا ویدیوی جدیدی از رونالدو در صفحات مجازی منتشر شده که مورد انتقاد عده زیادی از پیشکسوتان فوتبال عربستان قرار گرفته است. جایی که او با یکی از بازیکنان مصدوم تیم فوتبال الخلیج و البته خودروی حمل بازیکنان آسیب دیده وارد چالش می شود.

در این ویدیو، خالد السمیری بازیکن تیم الخلیج در محوطه جریمه خودی دچار آسیب دیدگی شده و روی زمین افتاده است. پس از حضور خودروی حمل بازیکنان مصدوم در محل مورد نظر، مشخص شد که خالد السمیری مشکل خاصی ندارد و از جایش برخاست.

عصبانیت عجیب رونالدو از برانکارد و بازیکن مصدوم! + عکس

این صحنه با خشم کریستیانو همراه شد. او با حرکات دست به خودرو اشاره کرد که سریعا زمین بازی را ترک کند. اما زمانیکه بازیکن الخلیج برای نشستن روی برانکارد اقدام کرد، رونالدو به زور زیر بغل خالد السمیری را گرفت و او را روی صندلی ویژه نشاند و سریعا از راننده خواست به خارج از زمین منتقل شود.

این ویدیو که توسط برخی از خبرنگاران و اکانت های معروف عربستانی در شبکه های اجتماعی منتشر شد، خشم عده ای را برانگیخت که به انتقاد از رفتار ستاره پرتغالی رفتند و او را فردی مغرور و متکبر توصیف کردند.

عصبانیت عجیب رونالدو از برانکارد و بازیکن مصدوم! + عکس

در حالی که برخی دیگر از کاربران به انتقاد از داوران لیگ عربستان پرداختند و آنها در مقابل رونالدو، شخصی ضعیف توصیف کردند که نتوانسته اند در قبال حرکات و بدرفتاری های این بازیکن معروف تصمیمات سختگیرانه بگیرند.

پیش از این نیز رفتار رونالدو در پایان دیدار برابر الهلال و حرکت زشتی که او در واکنش به تشویق مسی انجام داد، با محرومیت یا جریمه ای از سوی فدراسیون فوتبال عربستان همراه نشد که این مسئله نیز واکنش هایی از سوی طرفداران رقیب النصر در پی داشت.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها