خبرهای داغ
کدخبر: ۸۰۴۴
تاریخ خبر:

توضیحات جدید و عجیب امیرحسین ثابتی درباره سفر جام جهانی قطر

«تنها هزینه ای که از طرف صداوسیما برای اعزام ما انجام شد، هزینه بلیط رفت و برگشت از تهران به دوحه (پرواز ایران ایر) بود که هزینه آن را نیز در ابتدای سفر توسط خود ما پرداخت شد که البته بعدا توسط صداوسیما جبران شد.»

توضیحات جدید و عجیب امیرحسین ثابتی درباره سفر جام جهانی قطر

عصر ایران نوشت: در پی انتشار خبری در عصر ایران درباره هزینه های اعزام ۲۲۰ نفر به مسابقات جام جهانی قطر، یکی از مسافران این رویداد، آقای امیر حسین ثابتی توضیحاتی در این باره برایمان ارسال کرده است. ایشان به درج عکس خویش در نوشتار عصر ایران معترض بود که با نمایه ای دیگر جایگزین شد.

متن کامل توضیحات ایشان را می‌خوانید:

اخیرا در کانال تلگرام عصر ایران خبری درباره ۷۵۰ هزار دلار هزینه سفر تعدادی از خبرنگاران و فعالان رسانه ای به قطر منتشر شد که عکس بنده (امیرحسین ثابتی) نیز همراه با این خبر منتشر شده بود.

فارغ از جزییات این خبر؛ الحاق تصویر بنده به این خبر باعث شد تا مخاطب تصور کند بنده نیز جزو کسانی بودم که از سوی فدراسیون فوتبال عازم قطر شدم و ضمن اقامت در هتل، بخشی از مبلغ ۷۵۰ هزار دلار صرف سفر اینجانب شده است در حالی که این مساله واقعیت ندارد؛ زیرا:

۱. بنده همراه با ۳ نفر از فعالان رسانه ای دیگر نه از طرف فدراسیون فوتبال بلکه از طرف صداوسیما عازم قطر شدیم و اساسا محل اسکان ما در هتل نبود. بلکه در یکی از محله های حاشیه دوحه و در یک خانه مستقر بودیم.

خانه ای که برای ما هم اجاره نشده بود و ده ها نفر از عوامل شبکه های مختلف صداوسیما قبل از حضور ما در قطر در آنجا مستقر شده بودند و سفر ما به دوحه تاثیری در اجاره آن خانه و یا هزینه اجاره آن نداشت. چرا که تیم 4 نفره ما برای مدت 5 روز میهمان خانه ای شده بودیم که به مدت یک ماه برای حضور خبرنگاران صداوسیما به صورت دربست اجاره شده بود و اقامت ما در آنجا نیز چه به لحاظ کمیت و چه به لحاظ کیفیت شبیه حضور در موکب های اربعین در عراق بود.

۲. در طول این سفر، هزینه هر سه وعده غذایی بر عهده خود ما بود.

۳. حتی برای تهیه بلیط بازی ها نیز هزینه ای انجام نشد زیرا حضور ما در ورزشگاه ها، با کارت خبرنگاری بود که بابت آن هزینه ای انجام نشده بود.

۴. اگرچه این سفر نه برای امور شخصی یا تفریحی بلکه برای یک ماموریت خاص و مشخص رسانه ای صورت گرفت، بابت آن هیچ دستمزد یا حق ماموریتی نیز دریافت نکردیم.

۵. تنها هزینه ای که از طرف صداوسیما برای اعزام ما انجام شد، هزینه بلیط رفت و برگشت از تهران به دوحه (پرواز ایران ایر) بود که هزینه آن را نیز در ابتدای سفر توسط خود ما پرداخت شد که البته بعدا توسط صداوسیما جبران شد.

لذا کاملا مشخص است که تصویر اینجانب ارتباطی با خبری که عصر ایران منتشر کرده ندارد و برای مشخص شدن این مساله که فدراسیون فوتبال بابت حضور چه کسانی ۷۵۰ هزار دلار هزینه کرده است، بهتر است سراغ برخی از کارشناسان ورزشی و پیشکسوتان فوتبالی بروید که فرزندان برخی از آنها همزمان که پدران شان در هتل های قطر با پول جمهوری اسلامی اسکان داشتند، در داخل ایران مشغول شعار دادن علیه جمهوری اسلامی و در حمایت از شورش زن، زندگی، آزادی بودند.

با احترام؛
امیرحسین ثابتی. ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها