خبرهای داغ
کدخبر: ۸۱۶۰
تاریخ خبر:

عیسی آل‌کثیر: مهره سوخته نیستم؛ برای به پرسپولیس از سلامتی‌ام می‌گذرم!

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یکی گفت که عیسی مهره سوخته شده اما انگیزه گرفتم تا ثابت کنم تمام نشده‌ام.

عیسی آل‌کثیر: مهره سوخته نیستم؛ برای به پرسپولیس از سلامتی‌ام می‌گذرم!

عیسی آل‌کثیر دوشنبه شب در گفت‌وگو با یک برنامه تلویزیونی با اشاره به قهرمانی سرخپوشان در لیگ بیست و دوم، اظهار داشت: این دومین قهرمانی من بود. خاطرات تلخ و شیرین وجود داشته است. مصدومیت جزئی از فوتبال است. بعد از آن سخت است که برگردیم اما ۲۲ روز بعد از جراحی‌ام، تمرین را شروع کردم.انسان به امید زنده است. اتفاقاتی که برای من افتاد برای هیج فوتبالیستی فکر نمی‌کنم افتاده باشد. باید ادامه می‌دادم. هفته‌های اول سخت بود اما گفتم خواست خدا است و خدا برای بنده‌اش بد نمی‌خواهد. سمت جنوب رفتم و با دکتر شخصی تمرین کردم. در تابستان که هوا گرم بود و روزی چند نوبت تمرین می‌کردم.

وی افزود: بعد از اینکه پایم بهتر شد به تهران بازگشتم و این روند را ادامه دادم تا سلامتی‌ام را بدست آوردم و انتهای این فراز و نشیب‌ها با قهرمانی همراه بود.حتی در شهر خودم ورزشگاه نبود و در آن قفل بود. از حراست خواهش می‌کردم بگذارد کنار زمین تمرین کنم. حتی یکی از فوتبالیست‌ها گفت من مهره سوخته‌ام اما انگیزه شد تا ثابت کنم عیسی مهره سوخته نیست. استثتا بودم که این اتفاق برایم رخ داد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک‌بار حالم بد شد که دکتر گفت کرونا دارم اما به خاطر فشار تمرینات این اتفاق رخ داد.

آل کثیر در مورد تعویقش در عمل گفت: رباط صلیبی‌ام پاره بود اما می‌دیدم می‌توانم کار کنم. باشگاه به فکر سلامتی من بود و ممکن بود مینیسک پاره شود. هدفم کمک کردن به تیم بود نه خودخواهی. وقتی می‌دیدم شرایط خوب نیست حاضر بودن از سلامتی خودم بگذرم تا به تیم کمک کنم.

وی گفت: به عبدالله ویسی تبریک می‌گویم که صنعت نفت را نگه داشت. دوست داشتم این خوشحالی آنها برای کسب سهمیه باشد نه بقا. در شان این تیم نیست که برای بقا بجنگد. آنجا سکوی پرتاب من بود. ما آن سال بدون دریافت یک ریال تا نیم فصل تیم را با اسکوچیچ به سوم جدول رساندیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرارداد جدیدم را نیم فصل بستم. اوایل حضورم سخت بود چون یکسال دور از میادین بودم. باید از نظر ذهنی و بدنی آماده بودم و همه انتظار داشتند آن بازیکنی‌ باشم که در لیگ قهرمانان بودم. هواداران انتظار داشتند. انتظاری که از من بود خیلی بالا بود چون جای خالی لوکادیا باید پر می‌شد و انتظارات سمت من می‌آمد.باید اعتماد کادر فنی را جلب می‌کردم و خدا را شکر این کار را انجام دادم.

وی ادامه داد: بعد آن بازی با سپاهان که باختیم جمع شدیم و قول دادیم که تمرکزمان روی کار خودمان باشد که مسابقاتمان را ببریم. زمانی که تمرین ساعت چهار بود بازیکنان از ساعت ۲ می‌آمدند و وزنه می‌زندند و از وقت تفریحشان می‌گذشتند. تا بعد از قهرمانی این موضوع تکرار شد. وقتی تلاش کنید مزد زحمات را می‌گیرید.

آل‌کثیر تصریح کرد: سپاهان زمانی پنج امتیاز جلو افتاد و کار خیلی سخت شد. وقتی شرایط ذهنی آماده نباشد روی بدن هم تاثیر می‌گذارد. قول دادیم این هفت بازی را ببریم و زحمت شبانه روزی بازیکنان موجب شد تا به هدفمان برسیم.

وی ادامه داد: سپاهان، استقلال، تراکتور آلومینیوم و هوادار تیم‌های خوب لیگ بودند.

مهاجم سرخپوشان تاکید کرد: بعد از مصدومیت همه پیگیر حالم بودند اما کریم باقری بیشتر احوالم را جویا شد.

آل کثیر در مورد گلزنی در شهرآورد خاطرنشان کرد: دربی همیشه روح و روان را آماده می‌کند. امتیازات این بازی کمک می‌کند. خیلی بازی سختی بود آن بازی از نظر روانی به ما کمک کرد تا موفقیت‌هایمان را بیشتر کنیم.

وی گفت: وحید امیری دوندگی فوق‌العاده‌ای دارد و کنار او روزهای موفقی دارم. او به ما و تیم کمک می‌کند روزهایی که کنار او هستم با هم صحبت می‌کنیم تا هماهنگ شویم.

آلکثیر گفت: قراردادم نیم فصل بود و بعد از فصل تمام می‌شود.

وی در رابطه با دربی احتمالی گفت: فعلا به بازی با هوادار فکر می‌کنیم.

مهاجم سرخپوشان ادامه داد: زمانی که در نفت بودیم اوضاع در حد لیگ سه هم نبود و حتی پول هم می‌دادیم. آن تیم خیلی حیف شد، چون خیلی بازیکنان به لیگ ارائه داد.در تیم‌های دیگر مجبور بودیم که خودمان را نشان بدهیم تا به پرسپولیس بیاییم اما الان نیازی به تک روی نیست.

وی در خصوص میانگین پایین گل‌های زده گفت: این مشکل یک تیم نیست چرا که زمانی که آقای گل ۱۳ گل می‌زند میانگین پایین است‌ . اینجا تیم‌ها ترس از نباختن دارند و تمرکزشان روی دفاع است. هوادار می‌خواهد از فوتبال لذت ببرد.من هم به عنوان بازیکن از سبک دفاعی لذت نمی‌برم.

آل‌کثیر گفت: از نظر مالی زیاد شرایط خوبی نداشتیم و به همین خاطر باید از بین فوتبال و درس یکی را انتخاب می‌کردم.حتی خانواده برای پول توجیبی از همسایه پول قرض کرد.اما در فوتبال شرایط خوبی داشتم.خانواده پر جمعیتی داشتم و معلوم نبود موفق می‌شوم یا نه. پس باید موفق می‌شدم.شرایط به نحوی سخت بود چندبار در لحظه احساس خستگی و خداحافظی کردم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با خوشحالی بعد از گلش گفت: مجبور شدم خوشحالی‌ام را تغییر دهم. این خوشحالی فعلی هم ایده برادرزاده‌ام بود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها