خبرهای داغ
کدخبر: ۸۱۶۴
تاریخ خبر:

رونالدو در اندیشه ترک النصر؛ ستاره پرتغالی دیگر طاقت ماندن در عربستان را ندارد!

موندو دپورتیوو اسپانیا نوشت که رونالدو به دنبال فسخ قرارداد با النصر و بازگشت به فوتبال اروپا است.

رونالدو در اندیشه ترک النصر؛ ستاره پرتغالی دیگر طاقت ماندن در عربستان را ندارد!

روزنامه موندو دپورتیوو اسپانیا نوشته است که کریستیانو رونالدو دیگر طاقت حضور در عربستان را ندارد و می‌خواهد النصر را ترک کند. فقط پنج ماه از حضور او در تیم سعودی گذشته و با وجود این‌که او قراردادی دو فصل‌ونیمه و با رقم تاریخی ۲۰۰میلیون یورو برای هر فصل امضا کرده، اما خواستار جدایی است.

این روزنامه نوشته است که در مدت حضور فوق ستاره پرتغالی در عربستان، او به واقعیت‌های باشگاه و به‌ویژه وضعیت موجود در کشوری که زیرساخت‌هایی بسیار دور از جامعه مدرن دارد، پی برده است. از این رو، او به مدیران تیم اعلام کرده که قصد دارد از النصر جدا شده و به دنبال حضور در اروپا یا بازارهای دیگر مانند MLS باشد.

این پرتغالی از زمان حضورش در عربستان ۱۷ بار به میدان رفته است. چهارده بازی در لیگ، دو مسابقه در جام حذفی و یک بازی در سوپرجام که ماحصل آن ۱۵۰۰ دقیقه و به ثمر رساندن ۱۳ گل بوده است.

موندو دپورتیوو در ادامه نوشته است که اگر کریستیانو رونالدو بدون دلیل موجه تصمیم به جدایی بگیرد، طبق مقررات مربوط به اساسنامه نقل و انتقالات بازیکنان فیفا باید غرامت ۲ سال باقی مانده از قرارداد خود را به باشگاه النصر پرداخت کند.

علاوه بر الزام به پرداخت غرامت، مقررات مربوطه، تحریم‌های ورزشی را علیه بازیکنی که قرارداد خود را بدون دلیل فسخ کند اعمال می‌کند. با توجه به این‌که کریستیانو دو سال دیگر با النصر قرارداد دارد، در صورت فسخ غیرموجه با محرومیتی ۴ ماهه روبرو خواهد شد.

النصر امروز در دیداری فوق‌العاده حساس از هفته بیست‌وهشتم لیگ عربستان به مصاف تیم رده سومی الشباب می‌رود. یاران رونالدو امیدوار هستند با پیروزی در این مسابقه و توقف الاتحاد، شانس خود را برای قهرمانی افزایش دهند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها