خبرهای داغ
کدخبر: ۸۳۱۹
تاریخ خبر:

کمیته داوران برای دربی حذفی روال سابق را ادامه می‌دهد؛ نه داور خارجی و نه علیرضا فغانی

پس از جنجال‌های داوری پیش آمده در آخرین دربی تهران، استقلالی‌ها اعتقاد داشتند که بهتر از داور دربی فینال حذفی خارجی باشد. موضوعی که کمیته داوران زیربار آن نمی‌رود.

کمیته داوران برای دربی حذفی روال سابق را ادامه می‌دهد؛ نه داور خارجی و نه علیرضا فغانی

پس از حواشی داوری چند دربی اخیر و اشتباهات بزرگ داوری‌ها در فصل اخیر، استقلالی‌ برای شهرآورد فینال حذفی که از حساسیت بسیار بالایی هم برخوردار است، خواهان حضور یک داور خارجی شدند. موضوعی که هم خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران با آن مخالفت کرد و هم در اظهار نظری عجیب، یحیی گلمحمدی سرمربی پرسپولیس آن را توهین به جامعه داوری دانست. علاوه بر این استقلالی‌ها پیشنهاد کردند اگر امکان حضور داور خارجی وجود ندارد، علیرضا فغانی قضاوت این دیدار را برعهده داشته باشد. بر این اساس برخی منابع خبری مدعی شدند که علیرضا فغانی بهترین داور ایرانی حال حاضر که در لیگ استرالیا سوت می زند برای قضاوت دربی در نظر گرفته شده و در این زمینه رایزنی هایی نیز با او صورت گرفته است.

با این حال گزارش‌ها حاکی از آن است که هیچ صحتبی در مورد قضاوت دربی با علیرضا فغانی صورت نگرفته است.

دربی ۱۰۱ تهران روز چهارشنبه ۱۰ خرداد برگزار می‌شود و باید منتظر ماند و دید چه فردی قضاوت این دیدار حساس را برعهده می‌گیرد و آیا باز هم شاهد حواشی و جنجال‌های داوری خواهیم بود یا نه.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها