خبرهای داغ
کدخبر: ۸۳۲۰
تاریخ خبر:

اصرار باشگاه استقلال برای حضور داور خارجی در دربی: هزینه‌اش را ما می‌دهیم

شهرآورد ۱۰۱ تهران در فینال جام حذفی روز چهارشنبه ۱۰ خرداد برگزار می‌شود و استقلالی‌ها کماکان به حضور داور خارجی در این دیدار حساس اصرار دارند.

اصرار باشگاه استقلال برای حضور داور خارجی در دربی: هزینه‌اش را ما می‌دهیم

استقلال و پرسپولیس روز چهارشنبه ۱۰ خرداد در دیداری حساس فینال جام حذفی را برگزار می‌کنند. دیداری که با توجه به اتفاقات داوری در آخرین شهرآورد تهران و صحنه خطای هند پنالتی‌ای که استقلالی‌ها اعتقاد داشتند داور آن را اعلام نکرد، تا روزها محل بحث و جدل رسانه‌ای بود. این اتفاقات باعث شد که پس از صعود استقلال به فینال، بازیکن‌های این تیم همگی درخواست حضور داوری خارجی را داشته باشند. موضوعی که با واکنش منفی کمیته داوران روبرو شد و خداداد افشاریان رسما اعلام کرد داور شهرآورد فینال حذفی حتما ایرانی خواهد بود.

حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال، همانند بازیکنان تیم استقلال به استفاده از داور خارجی در بازی روز چهارشنبه تاکید دارد و حتی گفت باشگاه استقلال حاضر است هزینه‌های سفر داور خارجی به تهران و دستمزد قضاوت او را پرداخت کند. او گفت: همان‌طور که اعلام کردیم، ما حاضریم همه هزینه‌های حضور داور خارجی برای دربی فینال را پرداخت کنیم. با توجه به اتفاقاتی که در ماه‌های اخیر به ویژه این اواخر در بحث داوری شاهدش بودیم، نمی‌خواهیم چیزی به اما و اگر سپرده شود. بحث یک جام و قهرمانی در میان است. بنابراین به خاطر همین موضوع است که ما در این قضیه اصرار داریم تا از یک داور خارجی در دربی فینال استفاده شود. این موضوع را با احترام به داوران داخلی‌مان می‌گویم و قطعاً برای اینم قشر زحمتکش ارزش و احترام ویژه‌ای قائل هستم اما با توجه به حواشی اخیر قطعاً سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در این زمینه باید هرگونه اقدامی‌ را انجام دهند تا حرف و حدیثی در این زمینه باقی نماند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها