خبرهای داغ
کدخبر: ۸۴۶۲
تاریخ خبر:

بایرن مونیخ قهرمان شد تا مدیرانش اخراج شوند!

شب گذشته در دیداری دراماتیک، پس از توقف ناباورانه دورتمند در زمین خودش، بایرن مونیخ برای یازدهمین بار قهرمان بوندس لیگا شد.

بایرن مونیخ قهرمان شد تا مدیرانش اخراج شوند!

شب گذشته در یک اتفاق معجزه‌آسا دورتمند در ورزشگاه وستفالن مقابل ماینتس متوقف شد تا بایرن مونیخ که امید چندانی به قهرمانی‌اش در این فصل بوندس لیگا نبود، یک قهرمانی دراماتیک به‌دست بیاورد.

 بعد از این قهرمانی دراماتیک، یورو اسپورت، کیکر و بیلد گزارش دادند که بعد از بالا بردن جام قهرمانی توسط مردان باواریا، حسن صالیحمیدزیچ و اولیور کان، شغل خود را در بایرن مونیخ از دست دادند و حالا تایید شد که کریستین دریزن قرار است جانشین کان شود. 

باواریایی ها با پیروزی ۲-۱ مقابل کلن یازدهمین قهرمانی متوالی خود را در بوندس لیگا جشن گرفتند و البته قهرمانی آن‌ها در این فصل، چیزی شبیه به یک معجزه بود. حالا در مراسم جشن قهرمانی، هیچ اثری از اولیور کان دیده نشد و گفته می شود که این اسطوره آلمانی از حضور در جشن منع شده بود، چرا که پیش از بازی با کلن، خبر اخراجش را به وی داده بودند.

کان بعد از اخراج و منع شدنش از حضور در جشن قهرمانی گفت: «نقشه من این بود که به کلن بیایم و البته، با بازیکنان قهرمانی را جشن بگیرم، اما به من اجازه ندادند.»

بایرن در این فصل تصمیمات عجیب زیادی گرفته است که می توان به اخراج ناگلزمان نیز اشاره کرد، اما باید دید که واکنش هواداران بایرن به اخراج ناگهانی دو مدیر خود چیست.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها