خبرهای داغ
کدخبر: ۸۴۹۹
تاریخ خبر:

سرمربی بایرن مونیخ در آستانه استعفا؟

بایرن مونیخ روزهای عجیبی را تجربه می‌کند. باواریایی‌ها به شکل دراماتیکی در هفته پایانی قهرمان بوندسلیگا شدند اما جدا از جشن، جنجال‌های بزرگی در این تیم جدا شده است چرا که برخی تصور می‌کنند که توماس توخل تنها دو ماه بعد از شروع کارش از بایرن مونیخ خواهد رفت.

سرمربی بایرن مونیخ در آستانه استعفا؟

اولیور کان و سالیحمیدژیچ دو تن از مدیران ارشد باشگاه بایرن مونیخ از این باشگاه برکنار شده‌اند. در حقیقت هر چند که باواریایی‌ها قهرمان بوندسلیگا شدند اما ناکامی در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا باعث شد تا دو مدیر ارشد بایرن برکنار شوند. توخل اعتماد زیادی به کان و حسن صالح حمیدزیچ داشت و شاید با این تصمیم او هم به سراغ استعفا برود. 

دیتمار هامان بازیکن اسبق فوتبال آلمان در مورد آینده توخل گفت:" وقتی که می‌بینی باشگاهت این گونه با مدیرانش برخورد می‌کند، از خودت می‌پرسی که آیا می‌خواهی در این باشگاه کار کنی؟ فکر نمی‌کنم که احتمالش کم باشد که توخل در آینده‌ای نزدیک استعفا بدهد. او با میل خودش می‌تواند جدا شود."

اریک مه یر دیگر بازیکن سابق فوتبال آلمان نیز گفت که تصور نمی‌کند که توخل در بایرن مونیخ بماند. در حقیقت این مربی ممکن است که به شکلی عجیب و تنها دو ماه بعد از شروع کارش، کناره گیری کند. این مربی به سختی توانست قهرمانی بوندسلیگا را کسب کند و یک جام دیگر به افتخاراتش اضافه کرد اما شرایط مدیریتی بایرن شاید برایش رضایت بخش نباشد و به همین خاطر به جدایی خواهد اندیشید.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها