خبرهای داغ
کدخبر: ۸۵۸۳
تاریخ خبر:

مسی با ۴۹۶ گل رکورد رونالدو را شکست!

لیونل مسی با گلزنی برای پاری سن ژرمن و کمک به قهرمانی پاری سن ژرمن در تساوی 1-1 این تیم با استراسبورگ توانست رکورد رونالدو را بشکند.

مسی با ۴۹۶ گل رکورد رونالدو را شکست!

لیونل مسی ۳۵ ساله قبل از گذشت یک ساعت از بازی روی پاس گل کیلیان امباپه موفق شد تا دروازه حریف را بگشاید که این گل ۴۹۶ امین گل او در میان ۵ لیگ معتبر اروپایی محسوب می‌شود. قبل از این رونالدو با ۴۹۵ گل از این حیث رکورددار بود اما با انتقالش به تیم النصر نتوانست رکورد خود را بهبود ببخشد و اگر مسی نیز راه ستاره پرتغالی را در پیش بگیرد و حضور در لیگ عربستان را در پیش بگیرد رکورد او نیز متوقف خواهد شد هرچند یک بازی دیگر از لیگ فرانسه برای او باقی مانده است.

این قهرمانی دومین موفقیت مسی به همراه پاریسی‌ها در این لیگ بود که به نظر می‌رسد آخرینش هم خواهد بود. مسی دو گزینه را برای انتخاب پیش روی خود دارد، یک بازگشت رویایی به نیوکمپ یا یک انتقال بسیار سودآور به تیم عربستانی، جایی که النصر در پنجره زمستانی گذشته توانست رقیب دیرینه مسی یعنی کریستیانو رونالدو را به عربستان بکشد و حالا هم الهلال رویای دوباره رو به روی هم قرار دادن این دو اسطوره دنیای فوتبال را در سر می‌پروراند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها