کدخبر: ۸۵۸۵
تاریخ خبر:

نیوکمپ در آخرین بازی خانگی فصل بارسلونا برای مسی سنگ تمام گذاشت!

مسی شب گذشته به همراه پاری سن ژرمن قهرمان رقابت های لوشامپیونه فرانسه در فصل جاری شد. قرارداد ستاره آرژانتینی با تیم پاریسی به زودی تمام می‌شود و مسی در تابستان پیش رو یک بازیکن آزاد خواهد بود و باید دید که مقصد بعدی اش کدام تیم است.

نیوکمپ در آخرین بازی خانگی فصل بارسلونا برای مسی سنگ تمام گذاشت!

بارسلونا در هفته سی و هفتم از رقابت های لالیگای اسپانیا به مصاف رئال مایورکا رفته است. این بازی در ورزشگاه خانگی بارسلونا یعنی نیوکمپ برگزار می شود. این بازی آخرین بازی خانگی بارسلونا در فصل جاری یعنی در فصل ۲۰۲۲/۲۳ است.

در این بازی در دقیقه ده، ورزشگاه به طور یک صدا نام لیونل مسی را فریاد می زد. در واقع هواداران بارسلونا در آخرین بازی خانگی فصل تیم خود به خوبی نشان دادند که دوست دارند مسی دوباره به ورزشگاه نیوکمپ برگردد و برای بارسلونا توپ بزند.

مسی شب گذشته به همراه پاری سن ژرمن قهرمان رقابت های لوشامپیونه فرانسه در فصل جاری شد. قرارداد ستاره آرژانتینی با تیم پاریسی به زودی تمام می‌شود و مسی در تابستان پیش رو یک بازیکن آزاد خواهد بود و باید دید که مقصد بعدی اش کدام تیم است. بارسلونا یکی از گزینه های روی میز برای لئو مسی است اما او پیشنهاد های جذابی هم از لحاظ مالی از فوتبال عربستان دریافت کرده است و اگر بخواهد از فوتبال اروپا برود، ممکن است راهی عربستان شود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها