خبرهای داغ
کدخبر: ۸۶۹۹
تاریخ خبر:

وکیل سابق رونالدو پس از قطع همکاری سکوتش را شکست!

ژرژ مندس وکیل سرشناس پرتغالی در کل دوران فوتبال رونالدو در کنارش بود تا این که این دو بعد از پیوستن این ستاره به النصر از هم جدا شدند.

وکیل سابق رونالدو پس از قطع همکاری سکوتش را شکست!

مندس و رونالدو سالها با هم رفیق و شریک تجاری بودند اما در ماه های اخیر از هم جدا شده اند. جزئیاتی از این قطع همکاری اعلام نشده است چرا که مندس و کریستیانو هرگز در این باره صحبت نکرده اند.

مندس البته بالاخره سکوتش را در این باره شکست. ایجنت پرتغالی روز گذشته در مراسم باشگاه ملی ورزشی نویسان پرتغال حضور پیدا کرد و در مورد موکل سابقش صحبت کرد. مندس در مورد شرایط رونالدو در عربستان گفت:" کریستیانو در همان جایی است که باید باشد و زندگی همین است. همه باید از کریستیانو به خاطر همه کارهایی که برای فوتبال و کشور پرتغال انجام داده، ممنون باشیم."

وکیل پرتغالی هیچ کینه ای از ستاره پرتغالی در دل ندارد و به همین خاطر در تمجید از او می گوید:" کریستیانو همیشه در قلب من خواهد بود. بازیکن خاصی است و شخص خاصی برای من است. همه پرتغالی ها باید به داشتنش افتخار کنیم و همچنان افتخار می کنیم که بازیکنی نظیر او را داریم."

کریستیانو همچنان قصد بازنشستگی از تیم ملی پرتغال را ندارد و تمرکزش را روی حضور در یوروی آینده گذشته است تا برای دومین بار این تورنمنت را فتح کند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها