خبرهای داغ
کدخبر: ۸۸۲۵
تاریخ خبر:

گزینه‌های جانشینی ساپینتو مشخص شدند

فصل برای استقلال به پایان رسید و ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال بدون تمدید قرارداد، امروز ایران را ترک می‌کند.

گزینه‌های جانشینی ساپینتو مشخص شدند

شب گذشته استقلال در شهرآورد فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس شکست خورد تا ضمن پذیرش دو شکست پیاپی در دربی، دومین جام فصل را هم به رقیب سنتی واگذار کند. اتفاقی که در کنار کدورت‌های بین ریکاردو ساپینتو با حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال، وضعیت نیمکت استقلال در فصل آینده را در شرایطی مبهم قرار دهد.

در شرایطی که هنوز تکلیف خود حجت کریمی هم در استقلال مشخص نیست و همه چیز بستگی به مجمع باشگاه استقلال ندارد، از دیشب گمانه‌زنی‌هایی درباره جانشین احتمالی ریکاردو ساپینتو در استقلال صورت گرفته که همه آنها به دو نام ختم شده است: جواد نکونام و سیدمهدی رحمتی. البته برخی هم عقیده دارند استقلال ممکن است به دنبال سرمربی خارجی هم برود.

بر اساس اخبار غیررسمی که صحت و سقم آن قابل تایید نیست، مذاکراتی هم با هر دو مربی صورت گرفته است.

نکته جالب اینکه، ۱۷ روز قبل بود که مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک خبر تمایل استقلال به همکاری با مهدی رحمتی را رسانه‌ای کرده بود که باشگاه استقلال در آن مقطع به این مساله واکنش نشان داد و اعلام کرد که تنها گزینه این باشگاه، ریکاردو ساپینتو است. جواد نکونام هم البته از گزینه های دارای شانس است اما ماجراهای بازی الهلال و فولاد، در لیگ قهرمانان آسیا، ممکن است شانس او را کمتر کند. در هر حال تجربه نکونام در سرمربیگری به مراتب بیشتر از رحمتی است.

حالا باید دید که نهایتا تکلیف نیمکت استقلال چه خواهد شد هر چند که علیرغم شکست آبی‌ها در جام حذفی، هواداران این تیم علیرغم نقدهایی که به ریکاردو ساپینتو دارند، کماکان او را بهترین گزینه سرمربیگری این باشگاه می‌دانند و عقیده دارند اگر او برود، باید یک سرمربی خارجی دیگر جای او را بگیرد.

copied
ارسال نظر
 
  • رضاونکی اراک

    پرسپولیس عشقه

  • ناشناس

    هرکس بیاد تا افشاریان وسهیل مهدی هستند و ........در ضمن ساینتو بهترینه ثبات

  • علی

    شمارو بخدا استقلال برارحمتی بزرگه جواد ن کونام بازم خوبه مایه مربی ارام مثل خوده گلمحمدی میخوایم ساپنتو همش داشت اخراج می شد اصلا استقلال رو همین ساپنتو خراب کرد احه درطول عمرش یه قهرمانی نداره

  • رضا

    به نظرمن همین امروزباید بانکونام قرارداد بسته بشه وتا۵سال تغییر نکنه

  • اس اسی

    مگر این دو مربی که میگید چه گلی به سر ت یم هایشان زدند دور تسسل را طی نکنیم یا س اپینتو که خودش تیم ببنده یا مربی خارجی ت راز اول

  • شراره مهریاری

    سلام خسته نباشد نظر من سر مربی استقلال ج واد نکونام باشد من استقلالی هستم

  • دوستاره حسرت

    فقط جوادلالیگایی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها