خبرهای داغ
کدخبر: ۹۱۸۲
تاریخ خبر:

اینیستا به دنبال پیراهن گاوی در بازی خداحافظی‌اش! + ویدئو

آندرس اینیستا قبل از بازی دوستانه ویسل کوبه و بارسلونا از گاوی پیراهنش را خواست، اتفاقی که در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشت.

اینیستا به دنبال پیراهن گاوی در بازی خداحافظی‌اش! + ویدئو

ستاره‌های بارسا بعد از آخرین بازی این تیم در فصل جاری (باخت ۲ بر یک مقابل سلتاویگو) سوار پرواز مستقیم به توکیو شدند تا در دیدار دوستانه برابر ویسل کوبه به میدان بروند، مسابقه‌ای که بزرگداشت آندرس اینیستا در این تیم ژاپنی و وداع با او محسوب می‌شد.

ویسل کوبه با دو بازیکن سابق بارسا –اینیستا و سرخی سامپر- هم‌اکنون با کسب ۱۰ برد از ۱۵ بازی در صدر جدول لیگ ژاپن قرار دارد اما در دیدار دوستانه امروز با بارسا دو گل زودهنگام خورد و با گل‌های فرانک کسیه در دقیقه ۱۶ و اریک گارسیا در دقیقه ۱۹ دو بر صفر مغلوب مهمان قدرتمند خود شد.

اما آنچه بر خود بازی سایه افکنده بود، حاشیه‌های جذاب آن بود. اینیستا با بازیکنان بارسا گرم گرفت و ژاوی، هم‌بازی سابق خودش و مربی کنونی بارسا که این فصل تیم را قهرمان اسپانیا کرد، محکم در آغوش گرفت.

او گفت‌وگوی کوتاهی هم با گاوی داشت و طبق آنچه حساب رسمی بارسلونا در توییتر نوشته، به گاوی گفت: «امروز پیراهنت را به من بده، اگرنه بچه‌هایم من را می‌کشند!» در واکنش به این اتفاق، یکی از کاربران در توییتر نوشت: «اینکه اینیستا پیراهن گاوی را می‌خواهد، باید تجربه سورئالی برای گاوی باشد.»

دیگری هم نوشت: «یکی الان اسطوره شده، آن یکی در حال اسطوره شدن است» و کاربر سوم اضافه کرد: «من الان شاهد انتقال رسمی عظمت بودم.» اینیستا گفته بعد از پنج سال حضور در ویسل کوبه قصد ترک این تیم را دارد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها