خبرهای داغ
کدخبر: ۹۱۸۸
تاریخ خبر:

فوری: ساپینتو با هواداران استقلال خداحافظی کرد

ریکاردو ساپینتو، سرمربی فصل گذشته استقلال با انتشار پستی در اینستاگرام از هواداران استقلال خداحافظی کرد.

فوری: ساپینتو با هواداران استقلال خداحافظی کرد

در شرایطی که بیش از یک ماه است که موضوع تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال تبدیل به دغدغه هواداران استقلال شده است و خود ساپینتو هم بارها نسبت به ماندن در استقلال ابراز تمایل کرده بود، قرارداد این مربی پرتغالی تمدید نشد تا در نهایت او با انتشار پستی در اینستاگرام خود ار هواداران استقلال خداحافظی کند.

به نظر می‌رسد پس از انتشار این پست، حضور ساپینتو در استقلال منتفی شده است و نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت استقلال در حال حاضر جواد نکونام خواهد بود.

ساپینتو در این پست که همراه با یک ویدئو منتشر کرده است نوشت:

خانواده عزیز استقلال

امروز، با استقلال خداحافظی می‌کنم، باشگاهی که به دومین خانه‌ام تبدیل شده است. سفر ما با پیروزی‌ها نشانه‌گذاری شد، به ویژه اولین قهرمانی ما در سوپر جان پس از ۷۵ سال. فوتبال هیجان‌انگیز و هجومی قدرتمند ما، یک ارث دائمی را به وجود آورد که از توانگری و انسجام به وجود آمده است؛ یک ارث که امیدوارم در سال‌های آینده ادامه یابد.

با این حال، من با چالش‌هایی روبه‌رو شدم که دیگر نمی‌توانستم آن‌ها را نادیده بگیرم - عدم احترام برخی حریفان، سختی هشت ماه بدون دریافت حق الزحمه و تصمیمات مشکوک داوران، مقامات و کمیته انضباطی.

بر خلاف آنچه که تصور می‌شود، من پیشنهاد قابل توجهی از سوی باشگاه دریافت یا رد نکرده‌ام. ارتباط اعتماد با هیئت مدیره کاهش یافته است. به همین دلیل، تصمیم گرفتم که به دنبال مسیری متفاوت باشم.

همانطور که قول داده بودم، تا آخرین لحظه بی‌وقفه برای تیممان جنگیدم. با افسوس، این موقعیت نیازمند دخالت قانونی برای رسیدگی به آن شده است، که یک قدمی بود که هرگز نخواستم بردارم. لطفاً بدانید که این تصمیم نشان‌دهنده احساساتم نسبت به باشگاه یا حامیان وفادار آن نیست. این یک قدم است که برای اصلاح یک نادرستی و تضمین عدالت اتخاذ شده است.

سپاسگزاری من به هر یک از شما - طرفداران، بازیکنان و حامیان - می‌رسد. به افسوس، به دلیل شرایط فعلی مدیریت باشگاه، من نمی‌توانم ادامه دهم.

این خداحافظی نتیجه تفکرات جدی و رویدادهای اخیر است. امیدوارم که در شرایطی متفاوت، ما بتوانیم یک بار دیگر برای باشگاه فوق‌العاده مان متحد شویم.

بهترین آرزوها برای استقلال. امیدوارم که به پرواز خود ادامه دهد.

تا زمانی که دوباره یکدیگر را ملاقات کنیم

ریکاردو ساپینتو

copied
ارسال نظر
 
  • S.S

    حیف! داستان سرمربی محبوب، استراماچونی بر ای هواداران تکرار شد.
    بوی خیانت ب ه هواداران میاد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها