خبرهای داغ
کدخبر: ۹۱۹۵
تاریخ خبر:

واکنش استقلال به جدایی ساپینتو: تشکر و قدردانی می‌کنیم

ساعتی پیش ریکاردو ساپینتو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود ضمن تشکر از هواداران استقلال، جدایی خود را رسما اعلام کرد. در واکنش این موضوع، استقلال بیانیه‌ای صادر کرد.

واکنش استقلال به جدایی ساپینتو: تشکر و قدردانی می‌کنیم

در حالی که هواداران استقلال منتظر تمدید قرارداد با مربی محبوب پرتغالی بودند، ریکاردو ساپینتو با انتشار پستی در اینستاگرام به صورت رسمی جدایی خود را اعلام کرپ. در واکنش به این خبر، باشگاه استقلال در بیانیه‌ای نسبت به جدایی ریکاردو ساپینتو واکنش داد.

به گزارش کانال اطلاع رسانی استقلال، باشگاه استقلال مراتب تشکر و قدردانی صمیمانه خود را از کلیه زحمات و تلاش‌های ریکاردو ساپینتو، سرمربی فصل گذشته خود اعلام می‌کند.

متاسفانه جدایی، بخشی همیشگی از فوتبال و ورزش حرفه‌ای است و حالا که راه باشگاه استقلال و ساپینتو در این مقطع از هم جدا شده، بهترین آرزوها را برای ایشان داریم و‌ برای او در ادامه دوران حرفه‌ای، آرزوی موفقیت می‌کنیم.

باشگاه استقلال نظر به اهمیت انتخاب هرچه سریعتر سرمربی فصل آینده، نهایت تلاش و دقت خود را به کار میگیرد تا بهترین و شایسته‌ترین انتخاب ممکن را انجام داده و بتواند رضایت خاطر هواداران عزیزش را فراهم آورد. بدیهی است از این لحظه برنامه ریزی و مذاکرات  برای انتخاب سرمربی جدید آغاز خواهد شد که پس از نهایی شدن، به اطلاع اصحاب محترم رسانه و هواداران گرامی خواهد رسید.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها