خبرهای داغ
کدخبر: ۹۲۶۲
تاریخ خبر:

هم‌تیمی‌های مسی در اینتر میامی را بشناسید

لیونل مسی، ستاره آٰژانتینی برای فصل جدید اینتر میامی، تیمی که متعلق به بکام است را انتخاب کرده و فصل آینده در MLS بازی خواهد کرد.

هم‌تیمی‌های مسی در اینتر میامی را بشناسید

لیونل مسی آینده خود را مشخص کرده و با وجود اینکه صحبت های زیادی در مورد بازگشت او به بارسلونا مطرح شده بود، این بازیکن آرژانتینی تصمیم گرفته است که دوران حرفه ای خود را در آن سوی آبها ادامه دهد و به اینتر میامی در MLS ملحق شود.

این تصمیم آسانی برای "لئو" نبود زیرا هم او و هم خانواده اش قصد داشتند با تیم بلوگرانا به بارسلونا بازگردند. علاوه بر این، به نظر می رسد همه چیز نشان می دهد که او پیشنهاد یک میلیارد دلاری از عربستان سعودی را کنار گذاشته است. البته که مسی در این خصوص موضعی واضح دارد. او می‌خواهد در یک لیگ رقابتی حضور داشته باشد تا با عملکردی بالا در کوپا آمه‌ریکا بعدی بازی کند و این چیزی است که او به سختی با فوتبال در عربستان به آن دست خواهد یافت.

مسی در حالی به MLS خواهد آمد که در سال های اخیر رشد زیادی داشته و طرفداران بیشتری پیدا می کند. برخی از بزرگ‌ترین چهره‌های فوتبال جهان از لیگ آمریکا عبور کرده‌اند و ورود مهاجمی که اخیراً قهرمان جهان شده است، بدون شک توجه بیشتری را به مسابقات جلب خواهد کرد.

البته اینتر میامی تیم دست و پا بسته ای هم نیست و در تیمی که متعلق به دیوید بکام، ستاره سابق فوتبال است، مسی بازیکنان زیر را به عنوان همراهان خود در خط حمله خواهد داشت؛

جوزف مارتینز

گلزن ۳۰ ساله ونزوئلایی در ژانویه سال جاری پس از ۶ فصل حضور در آتلانتا یونایتد به اینتر میامی آمد، تیمی که با آن به دستاوردهای مختلفی دست یافت، از جمله قرار گرفتن در لیست تیم منتخب MLS در هر یک از سه فصل اول حضورش در این لیگ و همچنین کسب عنوان بهترین بازیکن در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹. علاوه بر این، او کفش طلای MLS را با ۳۱ گل در سال ۲۰۱۸ به دست آورد، همچنین او سریع ترین بازیکن تاریخ MLS شد که توانسته ۱۰۰ گل در تمام رقابت ها به ثمر برساند و تنها در ۱۲۵ بازی به این رکورد دست یابد.

لیونل مسینیکلاس استفانلی

هموطن ۲۸ ساله مسی در ژانویه امسال وارد این باشگاه شد. قبل از آمدن به MLS، او برای تیم‌های آرژانتینی کلاب سوسیال و دپورتیوو، جاستیشیا و ویلا دالمین بازی می کرد. علاوه بر این، در باشگاه سوئدی AIK Futbol و Anorthosis Famagusta  قبرس و همچنین La Calera شیلی بازی کرده بود.

لئوناردو کامپانا

این بازیکن ۲۲ ساله که اصالتاً اهل اکوادور است، در سال ۲۰۲۲ به صورت قرضی از ولورهمپتون واندررز به اینتر میامی پیوست و در ژانویه سال جاری به طور دائم قرارداد امضا کرد.

کورنتین ژان

او یک فوتبالیست ۲۷ ساله فرانسوی است که در اواسط فصل ۲۰۲۲ به اینتر میامی پیوست. قبل از آمدن به MLS، این بازیکن با نام مستعار "کوکو" تمام دوران حرفه ای خود را در فرانسه با باشگاه های تولوز، موناکو و تروآ گذرانده بود و اخیراً برای لنز به میدان رفته بود. او در اروپا ۲۴۹ بازی در تمام رقابت‌ها از جمله یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده است.

رابی رابینسون

این مهاجم ۲۴ ساله که در ایالات متحده متولد شده است، توسط اینترمیامی با اولین انتخاب در سوپردرافت لیگ برتر فوتبال ۲۰۲۰ انتخاب شد. در سه فصل اول حضورش در این تیم، این مهاجم ۴۴ بازی انجام داده و پنج گل به ثمر رسانده است و البته دو پاس گل نیز ثبت کرده است.

لیونل مسیجیک لاکاوا

این بازیکن ۲۲ ساله آمریکایی فصل ۲۰۲۲ را به صورت قرضی در تیم تامپا بی رودیز در مسابقات قهرمانی USL گذراند. این بازیکن جوان به تیم فلوریدا کمک کرد تا در کنفرانس خود سوم شود و به نیمه نهایی پلی آف برسد.

فدریکو پیزارو

هافبک ۲۹ ساله مکزیکی اگرچه مهاجم نیست، اما تعامل زیادی با مسی در زمین خواهد داشت. پیزارو به عنوان دومین بازیکن منتخب اینترمیامی در سال ۲۰۲۰ قبل از شروع کار این تیم به خدمت گرفته شد. مرد تامپا با تیم ملی خود قهرمان جام کونکاکاف ۲۰۱۹ شد. او با تیم هایش در لیگ مکزیک دو بار قهرمان لیگ قهرمانان کونکاکاف و سه بار فاتح لیگ MX شد.

به این ترتیب لیست این تیم بدون در نظر گرفتن نام مسی برای فصل بعد تا اینجای کار به این صورت خواهد بود؛

مربی: خاویر مورالس
دروازه‌بان‌ها: کالندر، مارسمن، دوس سانتوس، جنسن
مدافعان: میلر، یدلین، نگری، مک وی، کریوستوف، گیبس، ملوان، آلن، نویل، فرای
هافبک‌ها: موتا، گرگور، آرویو، پیزارو، اولوآ، پوزاس، ریس، تقوایی
مهاجمان: استفانلی، مارتینز، کامپانا، تیلور، ژان، لاکاوا، کرماسکی، بورژلین، آزکونا، رابینسون

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها