خبرهای داغ
کدخبر: ۹۲۶۶
تاریخ خبر:

مقایسه قراردادهای کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در عربستان و آمریکا

لیونل مسی برای پیوستن به لیگ آمریکا دستمزد هنگفتی خواهد گرفت، اما دستمزد او حتی نزدیک به دستمزد رقیب دیرینه‌اش کریستیانو رونالدو نخواهد بود.

مقایسه قراردادهای کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در عربستان و آمریکا

لیونل مسی تایید کرد که در تابستان امسال پس از ناکامی در بازگشت به بارسلونا به اینترمیامی دیوید بکام خواهد پیوست. برنده هفت بار توپ طلا با پایان قراردادش در پایان ژوئن، پاری‌سن‌ژرمن را ترک خواهد کرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که پس از اعلام جدایی مسی از پاری‌سن‌ژرمن، سالانه ۳۰۰ میلیون پوند برای انتقال به عربستان سعودی به او پیشنهاد شد. اما او نمی‌خواست به رونالدو و کریم بنزما، دشمنان سابقش در رئال مادرید، در لیگ حرفه‌ای عربستان بپیوندد.

کاپیتان قهرمان جام‌جهانی ۲۰۲۲ پس از رد میلیاردها دلار پیشنهادی در خاورمیانه، همچنان حقوق زیادی در ایالات متحده دریافت خواهد کرد. اگرچه مبلغ دریافتی او به هیچ وجه به چیزی که رونالدو در النصر درمی‌آورد نزدیک نیست.

طبق گزارشات، قرارداد مسی در طول قرارداد دو و نیم ساله او با تیم اینترمیامی به ۱۵۰ میلیون دلار (۱۱۹.۳۴ میلیون پوند) افزایش خواهد یافت. این معادل حدود ۹۱۸ هزار پوند در هفته، و به طرز باورنکردنی ۹۰.۷۰ پوند در دقیقه است! اما او می‌توانست خیلی بیشتر از این را به دست بیاورد.

آدیداس، اپل و MLS همگی امیدوار بودند که اسطوره آرژانتینی را به امضای قرارداد تجاری سودآوری ترغیب کنند. آدیداس که یکی از بزرگ‌ترین حامیان مالی لیگ است، طبق گزارش‌ها یک قرارداد مشارکت در سود را پیشنهاد کرده است، به این معنی که مهاجم از هر گونه افزایش سود ناشی از مشارکت در MLS سهم خواهد داشت. اپل و MLS همچنین در نظر گرفته‌اند که سهمی از درآمد مشترکین جدید پخش لیگ در Apple TV+ را به مسی ارائه دهند. علاوه بر این پیشنهادات تجاری، روسای MLS تمایل دارند به مسی پس از بازنشستگی، گزینه خرید درصدی از هر تیم در لیگ را پیشنهاد دهند.

در همین حال، رونالدو در ژانویه برای سالیانه ۱۷۳ میلیون پوند با النصر قرارداد امضا کرد. اعتقاد بر این است که قرارداد کامل در مجموع بیش از هفت سال طول می‌کشد و رونالدو پس از آویزان کردن کفش‌هایش، نقش سفیر را بر عهده می‌گیرد.

این بدان معناست که رونالدو می‌تواند در طول قراردادش ۱.۲ میلیارد پوند به جیب بزند، به بیانی دقیق‌تر: هر ثانیه ۵.۵۰ پوند!

لیونل مسی

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها