کدخبر: ۱۰۵۷
تاریخ خبر:

اسکوچیچ دست بردار نیست؛ حمله شدید به نایب رئیس فدراسیون فوتبال

دراگان اسکوچیچ که بعد از برکناری از تیم ملی سکوت کرده بود، در آستانه آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و بعد از نتایج تیم ملی بارها در مصاحبه با رسانه‌ها و پست‌های اینستاگرامی نسبت به تیم ملی اظهار نظر کرده است.

اسکوچیچ دست بردار نیست؛ حمله شدید به نایب رئیس فدراسیون فوتبال

در پی صحبت‌های روز گذشته مهدی محمدنبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در برنامه ورزشگاه و اعلام این موضوع که بازیکنان تیم ملی قصد نداشتند در نیمه دوم بازی با الجزایر به میدان بروند، سرمربی سابق تیم ملی با انتشار چند استوری اینستاگرامی واکنشی تند نسبت به نبی داشت.

اسکوچیچ در این پست تا جایی که توانسته و با لحنی که شاید از او بعید به نظر می‌رسید، به انتقاد از‌ فردی پرداخته که بیش از ۳۰ سال است در بدنه اجرایی فوتبال ایران مشغول به کار است و از مخالفان جدی اسکوچیچ به شمار می‌آمد.

صحبت سرمربی کروات سابق تیم ملی به شرح زیر است:

آقای نبی عزیز

حقیقتاً قصد نداشتم مشاجره‌ای را با شما شروع کنم، اما اظهارات اخیرتان درباره من در تیم ملی مرا ناچار به این کار کرد. هر بار که چیزی علیه من می‌گویید، افتخار می‌کنم که سمت مقابل شما قرار دارم.

دیگر امروز همه می‌دانند که شما و نفرات‌تان در دوران من با بازیکنان در تماس بوده‌اید و آنها را تحریک می‌کرده‌اید، حتی با مربی جایگزین من هم از مدت‌ها پیش در ارتباط بوده‌اید. در واقع دلیل دودستگی در تیم ملی خود شما بوده‌اید. در جام جهانی نیز ناچار شدید مسن‌ترین تیم رقابت‌ها را روانه مسابقات کنید، چرا که باید لطف برخی بازیکنان که مسیر را برای رسیدن‌تان به جام جهانی هموار کرده بودند جبران می‌کردید.

تاکید می‌کنم که دیگر از اسم من برای توجیه سنگین‌ترین شکست تاریخ ایران در جام جهانی با ۶ گل مقابل انگلیس و باخت مقابل آمریکا در یکی از حساس‌ترین بازی‌های ایران در جام جهانی که می‌توانست حکم تاریخ‌سازی داشته باشد استفاده نکنید. در عوض، می‌توانید از پاداش‌ها و حواله‌های خودرویی که من برایتان به ارمغان آورده‌ام لذت ببرید و کماکان هم باید ممنون من باشید که منابع مالی کافی برای جبران اشتباهات گذشته‌تان که هزینه‌ای گزاف داشته‌اند، فراهم کرده‌ام.

لطفاً مسئولیت انتخاب‌تان برای آوردن کارلوس کی‌روش را بپذیرید و با داستان‌های ساختگی درباره من بهانه‌جویی نکنید.

آقای نبی، شما بیش از حد به خودتان مطمئنید و برای همین نمی‌توانید شیوه کار من را تحلیل کنید. می‌دانم نتایجی که من کسب کردم برایتان گران تمام شد، کاملاً درک‌تان می‌کنم، چون شما بازنده‌هایی هستید که ید طولا و تجربه‌ای دیرین در ناکامی دارید.

اگر مربی‌تان با صداقتی بیشتر بازیکنانی شایسته را به جای بازیکنان وفادارش انتخاب می‌کرد، و در انتخاب استراتژی‌اش به جای هوچی‌گری و فرافکنی کمی شهامت به خرج می‌داد، شاید ایران می‌توانست شانس صعود داشته باشد.

آقای نبی، من به خودم افتخار می‌کنم که تیم ملی را به جام جهانی قطر رساندم. در عین حال از این موضوع هم خوشحالم که با تیم شما در قطر نبودم. فارغ از تمامی عشق و علاقه‌ای که به مردم ایران و فوتبال‌دوستانش دارم، در زندگی چیزهایی مهم‌تر از حضور در جام جهانی با شما و نفرات‌تان برایم وجود دارد.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها