خبرهای داغ
کدخبر: ۱۴۶۷
تاریخ خبر:

علی دایی: همسر و دخترم قصد سفر به آمریکا نداشتند و هیچ تعهدی برای خروج از کشور نداده بودند

علی دایی: این که همسر بنده ممنوع‌الخروج بوده و باید پیش از اقدام به سفر این مطلب را اطلاع می‌داده کذب محض است. نه برای من نه برای همسرم تا امروز از قوه‌قضائیه ابلاغ یا SMS با این مضمون که ممنوع‌الخروج هستیم، نیامده است

علی دایی: همسر و دخترم قصد سفر به آمریکا نداشتند و هیچ تعهدی برای خروج از کشور نداده بودند

با آغاز ناآرامی‌های اخیر، عده‌ای زیادی از سلبریتی‌ها و چهره‌های شناخته شده خبر دادند که با دستور قضائی ممنوع الخروج شده‌اند. عده‌ای از این افراد پیش از سفر از ممنوع الخروجی خود مطلع شدند و عده‌ای هم زمانی که هنگام خروج از مرزهای هوایی را داشتند موضوع ممنوع الخروجی به آن‌ها اطلاع داده شد.

قبل‌تر خبر ضبط پاسپورت علی دایی هنگام خروج از کشور سوژه خبری شده بود که پس از چند روز پاسپورت او برگردانده شد. اما امروز خبر آمد که همسر و دختر دایی، هنگامی که قصد خروج از کشور و سفر به امارات را داشتند، از سفر آن‌ها جلوگیری شد. علی دایی در گفتگویی اتفاقات پیش آمده را توضیح داد:

موضوع پیاده کردن همسر و دخترتان از هواپیمای ماهان که عازم دوبی بود، باعث بروز حرف و حدیث‌های بسیاری شد. چه اتفاقی مخصوصا پیش از سفر برای خانواده شما رخ داد؟

ببینید، ما که علم غیب نداریم تا پیش از حضور در فرودگاه متوجه بشویم اجازه خروج از کشور را داریم یا خیر. همسر من به همراه دخترم امروز صبح به فرودگاه رفتند و پس از تحویل بار و عبور از گیت بازرسی، پیش از سوار شدن به هواپیما پس از چک کردن گذرنامه و خوردن مهر قانونی و دریافت مجوز قانونی خروج از کشور از قسمت کنترل گذرنامه پلیس فرودگاه عبور کردند و سوار هواپیمای ماهان که عازم دوبی بود، شدند.

یکی از خبرگزاری‌های رسمی کشور جزییاتی در خصوص این موضوع که همسرتان با حکم قضایی ممنوع‌الخروج بوده را منتشر کرده است؟

اصلا و ابدا چنین موضوعی صحت ندارد. این که همسر بنده ممنوع‌الخروج بوده و باید پیش از اقدام به سفر این مطلب را اطلاع می‌داده کذب محض است. نه برای من نه برای همسرم تا امروز از قوه‌قضائیه ابلاغ یا SMS با این مضمون که ممنوع‌الخروج هستیم، نیامده است. همسرم طبق تمام قوانین جمهوری‌اسلامی برای سفر به خارج از کشور اقدام کرد و مثل همه مردم پشت باجه کنترل گذرنامه پلیس ایران در فرودگاه ایستاد و پس از تأیید مجوز خروجی قانونی اقدام به سوار شدن به هواپیما کرد.

بنابراین طبق اظهارات شما، مشکلی ممنوع‌الخروجی در میان نبوده است؟

ببینید، همان طور که من پس از سفر ترکیه در فرودگاه امام(ره) متوجه ممنوع‌الورود بودن خودم شدم و گذرنامه‌ام ضبط شد، اگر همسرم مشکل ممنوع‌الخروجی داشت، پلیس کنترل گذرنامه فرودگاه گذرنامه‌اش را ضبط و اجازه سوار شدن به هواپیما و خروج از مرز هوایی را به او نمی‌دادند.

همچنین عنوان شده که گویا همسر و دخترتان قصد سفر به آمریکا از طریق دوبی را داشته‌اند؟

این هم کذب محض و دروغی است که عنوان کرده‌اند. بلیت‌های همسر و دخترم موجود است و مردم می‌توانند تاریخ صدور و تاریخ رفت و برگشت آنها را ببینند.

گویا همسر شما تعهدی به مراجع ذیربط برای اطلاع دادن از قصد سفر به خارج از کشور داده بودند؟

خیر، به هیچ عنوان. واقعیت ندارد. همسرم هیچ تعهدی مبنی بر مطلع کردن مقامات یا نهادها و ادارات قبل از انجام سفر خارجی نداده است. 

آیا بعداز مسائلی که امروز برای همسر و دخترتان اتفاق افتاد، احیانا تصمیم شان را تغییر ندادند؟

من برای شما در سایت تابناک مدارک مستند (بلیت هواپیما با تاریخ صدور و تاریخ رفت و برگشت) را ارسال کردم تا برای مردم منتشر کنید. این که حالا عنوان می‌کنند که پس از ماجری امروز برنامه سفرشان به آمریکا را به تعویق انداخته‌اند، یک سناریوسازی غیرواقعی است. تمام مراحل سفر همسر و دخترم کاملا مطابق قوانین جاری کشور صورت گرفته بود. تاریخ رفت و برگشت بلیت‌ها نیز ثابت می‌کند که آنها امروز (دوشنبه) به دوبی می‌رفتند و دوشنبه هفته آینده به ایران بازمی‌گشتند. 

فکر می‌کردید سفر یک هفته‌ای به کشور همسایه به چنین حاشیه بزرگی ختم شود؟

همسرم اگر قصد سفر به آمریکا را داشت از پرواز داخلی(هواپیمایی ماهان) استفاده نمی‌کرد. آن رسانه‌ای که این اخبار و اطلاعات کذب را منتشر کرده است، نمی‌دانم چه هدفی را دنبال می‌کرده! همسر و دختر من به طور کاملا قانونی و از مبدأ قانونی کشور اقدام به مسافرت کردند و مرتکب هیچ رفتار و عمل غیرقانونی نشدند.

اتفاق خاصی که در فرودگاه کیش رخ نداد؟

خیر، خدا را شکر می‌کنم که در سلامت هستند و در این لحظه که با شما صحبت می‌کنم در تندرستی کامل در کنارم نشسته‌اند. می توانست اتفاقات بدتری رقم بخورد. خداوند را شاکرم. 

علی دایی: همسر و دخترم قصد سفر به آمریکا نداشتند و هیچ تعهدی برای خروج از کشور نداده بودند

منبع: تابناک
copied
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    یک ادمی رو پیدا کنید این ادمارو بفهمه دی روز داغدار امروز کریسمس مبارک اصلا با مر دمن فقط

  • Soodabe

    خدا وکیلی شورش رو در آوردید مگه زینب ابو طالبی نگفت ناراحتین برین

  • رضا

    آقای دایی. همسر و دختر بزرگ شما در ان گلستان پای خود را بیشتر از گلیمشان دراز کرده اند . مملکت بازیچه شما و بچه ش ما نیست

  • حاج باقر احمدیان

    بسمه تعالی شان من کارای در قضات بودم فور ی علی دایی را ب زندان می انداختم محاکمه میکردم احترام زیادی طرف را رودار میکنه ش اعر فرمود احترام چون از حد بگذرد نا دان فکر بد کند

  • ناشناس

    برو به جهنم وطن فروش چرا تورو ممنوع خروج میکنن هر چی وطن فروش کمتر بهتر وطن وملت رو چند فروختی اول از همه خودتت رو؟؟؟!!!

  • ناشناس

    ما هم حرفهایی از شما شنیدیم که باورش برا یمان خیلی سخت بود آقای دایی. دختر اردبیل ی که عمویش می‌گفت در اغتشاشات کشته نشده و خواست به منزلشان بروید و شما اصرار داش تید که کشته شده! با کدام مدرک اینهمه درو غ گفتید و خون به دل خانواده ی شهدا و حام یان نظام و دوستداران رهبر کردید. ما هموط ن شما نیستیم ؟! فقط اغتشاشگران و وطن فرو شان را هم وطن میدانید؟! ما هم دروغهایی ا ز شما شنیدیم و فوت در آتش اغتشاش کردنهای ی از شما دیدیم که باورش برایمان سخت بود. خانواده ی شما اگر بروند و بعدش شما مثل فرخ نژاد وطن فروش خائن، به بهانه ی خانوا ده تان، بخواهید از ایران بروید و بعد هم پشت نظام بد گویی کنید ،اینهمه آتش که به پا کردید را کی قرار است جواب بدهید.بلیط رو کردن که نشد دلیل. در ضمن شما که جشن ی لدا را برای خانواده های ایرانی حرام کردی د چطور جشن کریسمس را برای خانواده ی خودت ان حلال کردید!!!! هرچه بر سرتان بیاید حق تان است.

  • K

    دمت گرم فرهاد که علی باغیرت به همه نشون دادی ایول داداش

  • ناشناس

    من یک پرسپولیسی هستم انقدرازاستقلالی ها تنفرداشتم حد نداشت این ازنفهمیم بود همه ما ایرانی هستیم و باید باهم باشیم تا ایر ان را دوباره بسازیم باوجودمردانی باغیرت چون علی دایی و فرهاد انشاالله

  • مهبد

    جناب دایی جیب شما با مالیات امسال ما پر شده و زبونتون دراز

  • محمد

    اون بیسوادی که میگه جیب دایی بامالیات ام ثال ماپرشده، یکی بفهمونه بهش که دایی خود ش مالیات دهنده ست، دولت مالیات میگیره دا نشمند ...کمی شعور و خرد آرزوست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها